دانلود بازی The Legions of Rome برای PC

دانلود بازی The Legions of Rome برای PC

 

دانلود بازی The Legions of Rome برای کامپیوتر

| بازی استراتژیک روم باستان |

| نسخه Unleashed |

 

The Legions of Rome بازی کم حجم جدیدی در سبک استراتژیک می باشد که در سال 2017 توسط The Tambourine ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. صدها سال قبل، زمین با هرج و مرج بسیاری اداره می‌شد. در واقع مدیریت و رهبری ملت‌ها با خشونت بسیار همراه بود و قبایل مختلف برای خشنودی خدای مورد پرستش خود، به قبیله‌ای دیگر یورش برده و به قتل و غارت مردمان آن می‌پرداختند. در چنین شرایطی، از شبه جزیره ایتالیا، کودکی به دنیا می‌آید که در آینده پادشاهی تمامی مناطق را به تسخیر خود درمی‌آورد.

در این بازی کامپیوتری، شما وظیفه دارید که راه و روش این پادشاه بزرگ را در پیش گیرید و برای مدیریت و رهبری این امپراطوری تحت سلطه، تمامی تلاش خود را به کار بندید. 50 شهر مختلف تحت سلطه شماست و 7 ملت گوناگون در ارتباط با شما هستند، شما می‌توانید با توسعه فناوری و گسترش دانش مردمان خود  را به موفقیت‌هایی بزرگ برسانید و با روابط دیپلماتیک، روابط خود را با دوستان و ملت‌های همسایه حفظ کنید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی The Legions of Rome را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

The Legions of Rome1 300x169 - دانلود بازی The Legions of Rome برای PC The Legions of Rome2 300x169 - دانلود بازی The Legions of Rome برای PC

 

The Legions of Rome3 300x169 - دانلود بازی The Legions of Rome برای PC The Legions of Rome4 300x169 - دانلود بازی The Legions of Rome برای PC

 

تریلر بازی The Legions of Rome:

 

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows XP SP3
Processor: AMD Athlon X2 7750 or Intel Core 2 Duo E6700
Memory: 256 MB RAM
Graphics: Nvidia GeForce 6600GT
DirectX: Version 9.0c
Storage: 120 MB Available Space
Additional Notes: Best Performance And Pleasure From Game You Can Reach on 16:9 Resolutions

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 75 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR