دانلود بازی Island Delta 1.4 – جزیره دلتا برای اندروید + دیتا

دانلود بازی Island Delta 1.4 - جزیره دلتا برای اندروید + دیتا

 

دانلود بازی Island Delta برای اندروید

| بازی جزیره دلتا برای اندروید + دیتا |

 

Island Delta 1.4 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های ماجرایی از استودیوی بازی سازی Noodlecake Studios Inc است. بازی جزیره دلتا، ماجراجویی فوق‌العاده‌ای را برای شما در نظر گرفته است که شما می‌توانید با دانلود و نصب و این بازی، لحظاتی لذت‌بخش را در این بازی تجربه کنید. در این بازی، شما به عنوان یکی از افراد حاضر در محیط دلتا، سلاحی ضد گرانشی را در اختیار دارید که به کمک آن می‌بایست به نبرد با دشمنان موجود در این آزمایشگاه بپردازید.

در این آزمایشگاه، مجموعه‌ای از دشمنان خطرناک در کنار معماهای سخت و تله‌های مرگبار در انتظار شما هستند! مغز متفکر تمامی این رویدادها، دشمنی سرسخت و باهوش با نام دکتر گاندرسون (Doctor Gunderson) است که با نقشه‌هایی پیچیده به نبرد با شما برخواسته است. حال این وظیفه شماست که در برابر امواج دشمنان ایستادگی کنید و مین‌های خطرناک را یکی پس دیگری پشت سر بگذارید. هم اکنون می توانید بازی Island Delta را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Island Delta :

– دارا بودن یک محوریت داستانی قوی و سرگرم‌کننده

– قابلیت هک کردن سیستم‌های امنیتی و به دست آوردن پاداش‌های جدید

– دارا بودن 3 فصل مختلف در بازی با تعداد 30 مرحله جذاب

– دارا بودن صداپردازی بسیار جذاب و عالی

– طراحی محیط‌های زیبا

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Island Delta1 150x84 - دانلود بازی Island Delta 1.4 - جزیره دلتا برای اندروید + دیتا Island Delta2 150x84 - دانلود بازی Island Delta 1.4 - جزیره دلتا برای اندروید + دیتا Island Delta3 150x84 - دانلود بازی Island Delta 1.4 - جزیره دلتا برای اندروید + دیتا Island Delta4 150x84 - دانلود بازی Island Delta 1.4 - جزیره دلتا برای اندروید + دیتا

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

1) فایل APK بازی را دانلود و نصب کنید.

2) فایل دیتای بازی را دانلود کرده و آن را از حالت فشرده خارج کنید. فولدر مربوطه را به شاخه Android/Obb در کارت حافظه گوشی یا تبلت خود کپی کنید.

تذکر : اگر در کارت حافظه شما در فولدر Android  فولدر Obb‌ وجود ندارد خودتان یک New Folder بسازید و نام آن را به Obb تغییر دهید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 23 + 215 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR