دانلود Megapolis 3.90 – بازی جذاب و محبوب کلان شهر برای اندروید

دانلود Megapolis 3.90 - بازی جذاب و محبوب کلان شهر برای اندروید

 

دانلود بازی Megapolis برای اندروید

| بازی جذاب و محبوب کلان شهر برای اندروید |

 

Megapolis 3.90 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های استراتژیک از استودیوی بازی سازی Social Quantum Ltd است. اگر شما نیز از علاقمندان به سری بازی‌های سبک مدیریتی هستید، بازی کلان شهر می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای اوقات فراغت شما باشد! این بازی محبوب اندرویدی، با تعداد دانلود بیش از 50 میلیون مرتبه، توانسته محبوبیتی مثال‌زدنی در گوگل پلی را به نام خود ثبت کند. طبق آمارهای منتشر شده، 1 میلیون کاربر در طول روز این بازی را تجربه می‌کنند و از تجربه مدیریت کلان شهر لذت می‌برند.

در این بازی، شما به عنوان مدیر یک کلان شهر، وظایفی حیاتی را بر عهده دارید می‌بایست امور مختلف را خودتان مدیریت کنید. از مدیریت منابع مالی گرفته تا احداث مکان‌هایی همچون فرودگاه، ایستگاه راه‌آهن، بنادر دریایی و … بر عهده شماست و تمامی این امور بر حسب تصمیمات شما انجام خواهند گرفت. هم اکنون می توانید بازی Megapolis را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Megapolis :

– محیط گرافیکی 3 بعدی بسیار زیبا

– دارا بودن طراحی جهان باستانی تا دنیای مدرن

– دارا بودن تعداد 700 ساختمان گوناگون با کاربری مختلف

– امکان همکاری با همسایه‌های جغرافیایی

– قابلیت گسترش سرزمین و کلان‌شهر

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Megapolis1 90x150 - دانلود Megapolis 3.90 - بازی جذاب و محبوب کلان شهر برای اندروید Megapolis2 90x150 - دانلود Megapolis 3.90 - بازی جذاب و محبوب کلان شهر برای اندروید Megapolis3 90x150 - دانلود Megapolis 3.90 - بازی جذاب و محبوب کلان شهر برای اندروید Megapolis4 90x150 - دانلود Megapolis 3.90 - بازی جذاب و محبوب کلان شهر برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 51 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR