دانلود بازی Head Basketball 3.2.0 – بسکتبال با سر برای اندروید + دیتا + بی نهایت

دانلود بازی Head Basketball 1.5.1 - بسکتبال با سر برای اندروید + دیتا + پول بی نهایت

 

دانلود بازی Head Basketball برای اندروید

| بازی بسکتبال با سر برای اندروید + دیتا + پول بی نهایت |

 

Head Basketball 3.2.0 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های ورزشی از استودیوی بازی سازی D&D Dream است. ورزش بسکتبال، همانند بسیاری دیگر از رشته‌های ورزشی، طرفداران بسیاری از سراسر جهان دارد. این ورزش یکی از رشته‌های رسمی در مسابقات جهانی و المپیک است که در لیگ‌های حرفه‌ای شناخته‌شده، اسطوره‌های بزرگی را پرورش داده است. اگر شما نیز از علاقمندان به این رشته ورزشی هستید، ما برای شما امکان تجربه یک سبک کاملا منحصر به فرد از این ورزش را ارائه خواهیم کرد. در این بازی اندرویدی، بازیکنان بسکتبال می‌بایست توپ را به جای دست، با سر خود وارد سبد کنند!

این بازی جذاب و منحصر به فرد، مجموعه‌ای از کاراکترها را در خود جای داده که شما پلیرها می‌توانید آنان را انتخاب و وضعیت ظاهری آن‌ها را مطابق با سلیقه خودتان تغییر دهید. این بازی ورزشی آنلاین، شما را قادر می‌سازد اوقات بیکاری خود را با تفریحی سالم به همراه سایر پلیرهای سراسر جهان سپری کنید. هم اکنون می توانید بازی Head Basketball را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Head Basketball :

– دارا بودن 21 کاراکتر مختلف با توانایی‌های منحصر به فرد

– دارا بودن 4 حالت مختلف برای بازی

– قابلیت شخصی‌سازی وضعیت ظاهری کاراکترها مطابق با سلیقه پلیر

– قابلیت ارتقای قابلیت‌های کاراکتر

– امکان رقابت با سایر پلیرهای سراسر جهان

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Head Basketball1 150x84 - دانلود بازی Head Basketball 3.2.0 - بسکتبال با سر برای اندروید + دیتا + بی نهایت Head Basketball2 150x84 - دانلود بازی Head Basketball 3.2.0 - بسکتبال با سر برای اندروید + دیتا + بی نهایت Head Basketball3 150x84 - دانلود بازی Head Basketball 3.2.0 - بسکتبال با سر برای اندروید + دیتا + بی نهایت Head Basketball4 150x84 - دانلود بازی Head Basketball 3.2.0 - بسکتبال با سر برای اندروید + دیتا + بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

1) فایل APK بازی را دانلود و نصب کنید.

2) فایل دیتای بازی را دانلود کرده و آن را از حالت فشرده خارج کنید. فولدر مربوطه را به شاخه Android/Obb در کارت حافظه گوشی یا تبلت خود کپی کنید.

تذکر : اگر در کارت حافظه شما در فولدر Android  فولدر Obb‌ وجود ندارد خودتان یک New Folder بسازید و نام آن را به Obb تغییر دهید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 75/290 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR