دانلود بازی Tank Warfare Longstop Hill برای PC

دانلود بازی Tank Warfare Longstop Hill برای PC

 

دانلود بازی Tank Warfare Longstop Hill برای کامپیوتر

| بازی شبیه‌سازی نبرد تانک |

| نسخه RELOADED |

 

Tank Warfare Longstop Hill بازی جدیدی در سبک استراتژیک می باشد که در سال 2017 توسط Graviteam ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. داستان بازی Tank Warfare Longstop Hill، با الهام‌گیری از نبردهای تانک تونس در سال 1943 میلادی به تصویر کشیده شده است، از این رو اگر شما نیز علاقمند به سبک بازی‌های شبیه‌سازی نبردهای استراتژیک تانک‌های نظامی هستید، به شما پیشنهاد می‌کنیم این بازی جذاب را از دست ندهید. در این بازی، شما 2 حالت مختلف را تجربه می‌کنید که در یک سو استراتژی نبردهای خود را به صورت نوبتی با حریف به نمایش می‌گذارید و در حال دوم، امکان حضور واقعی در میدان نبرد را دارید.

این بازی کامپیوتری، در مجموع 50 وسیله نقلیه مختلف از وسایل جنگی آلمان، انگلستان و آمریکا را در خود جای داده که طی آنان می‌توانید نبردهایی بسیار جذاب و مبتنی بر واقعیت را تجربه نمایید. این DLC جدید بر مبنای واقعیات جنگی در سال 1943 میلادی به تصویر کشیده شده است که کلیه مناطق آن کاملا مطابق با واقعیت شبیه‌سازی شده‌اند. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Tank Warfare Longstop Hill را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Tank Warfare Longstop Hill1 300x169 - دانلود بازی Tank Warfare Longstop Hill برای PC Tank Warfare Longstop Hill2 300x169 - دانلود بازی Tank Warfare Longstop Hill برای PC

 

Tank Warfare Longstop Hill3 300x169 - دانلود بازی Tank Warfare Longstop Hill برای PC Tank Warfare Longstop Hill4 300x169 - دانلود بازی Tank Warfare Longstop Hill برای PC

 

Tank Warfare Longstop Hill5 300x169 - دانلود بازی Tank Warfare Longstop Hill برای PC Tank Warfare Longstop Hill6 300x169 - دانلود بازی Tank Warfare Longstop Hill برای PC

 

تریلر بازی Tank Warfare Longstop Hill:

 

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 8.1 (64-bit Only)
Processor: AMD FX-8320/Intel Core i3-4160
Memory: 4 GB RAM
Graphics: AMD Radeon 7570/nVidia GeForce GTX 650 1GB
DirectX: Version 9.0c
Storage: 2 GB Available Space
Sound Card: DirectX 9 Compatible

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10 (64-bit Only)
Processor: AMD FX-8350/Intel Core i7-6700
Memory: 8 GB RAM
Graphics: AMD Radeon R9/nVidia GeForce GTX 970 4GB
DirectX: Version 9.0c
Storage: 2 GB Available Space
Sound Card: DirectX 9 Compatible

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و یا توسط نرم افزار WinRAR استخراج و نصب نمایید.

– هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

– کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

– در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 6.09 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR