دانلود Stardock SpaceMonger 3.0 – مدیریت و آزادسازی فضای ذخیره سازی داده ها

دانلود Stardock SpaceMonger 3.0 - مدیریت و آزادسازی فضای ذخیره سازی داده ها

 

دانلود Stardock SpaceMonger

| مدیریت و آزادسازی فضای ذخیره سازی داده ها |

 

Stardock SpaceMonger 3.0 نام یک نرم افزار کاربردی جدید، به منظور مدیریت و آزادسازی فضای ذخیره سازی داده‌ها در انواع حافظه‌های هارد دیسک، حافظه‌های شبکه و فضاهای ابری است. همانطور که می‌دانید، امروزه ما کاربران سیستم‌های کامپیوتری با دامنه وسیعی از انواع داده‌ها سر و کار داریم. اگر روند افزایش و انباشه شدن تدریجی داده‌های ما به شکل کنترل نشده‌ای افزایش پیدا کند، طولی نخواهد کشید که فضای حافظه‌های ما به تندی پر خواهد شد.

نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما آماده کرده‌ایم، می‌تواند وظیفه مدیریت و آزادسازی فضای ذخیره‌سازی داده‌ها را برای ما در سیستم‌های کامپیوتری بر عهده بگیرد. به طور کلی این نرم افزار قادر است نمایشی کاملا جامع و دقیق را از داده‌های موجود در هارد دیسک، دیسک‌های شبکه و یا فضاهای ابری به نمایش بگذارد تا ضمن بررسی دقیق محتویات آن در نمای درختی، فضای حافظه‌های خود را مدیریت و آزادسازی کنید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Baidu WiFi Hotspot را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Stardock SpaceMonger :

– قابلیت اسکن و نمایش وضعیت حافظه در قالب نمودارهای گرافیکی

– قابلیت کپی، انتقال و حذف داده‌ها برای آزادسازی حافظه

– قابلیت تشخیص سریع فایل‌های حجیم در حافظه

– پشتیبانی از درایورهای هارد دیسک، حافظه‌های شبکه و فضاهای ابری

– قابلیت نمایش فایل‌ها بر اساس اندازه، تاریخ ساخت و نوع

– مناسب برای آزادسازی فضای دیسک‌ها

– پشتیبانی از Windows 2000 / XP / Vista / 7 / 8 / 8.1 / 10

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 5 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR