دانلود بازی Stronghold Crusader HD Enhanced Edition برای PC

دانلود بازی Stronghold Crusader HD Enhanced Edition برای PC

 

دانلود بازی Stronghold Crusader HD Enhanced Edition برای کامپیوتر

| نسخه کرک شده TiNYiSO |

 

Stronghold Crusader HD Enhanced Edition بازی جدیدی در سبک استراتژیک می باشد که در سال 2017 توسط FireFly Studios ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. اگر شما هم از دیدن عنوان این بازی کامپیوتری متعجب هستید، باید به شما حق بدهیم! چرا که از انتشار اولین نسخه این بازی، بیش از یک دهه می‌گذرد و اکنون ویرایش جدیدی برای آن عرضه گردیده که برای دوست‌داران جنگ‌های صلیبی، یک نوستالوژی بسیار جذاب به شمار می‌رود. اگر به خاطر داشته باشید، یکی از اولین بازی‌های استراتژیک در مراکز بازی‌های رایانه‌ای، جنگ‌های صلیبی بود. اولین نگارش این بازی در سال 2002 عرضه شد و طرفداران سرسختی را به خود جذب کرد. در این مطلب از سایت یاس دانلود، با معرفی جدیدترین نسخه از این بازی با بهینه‌سازی‌های گرافیکی چشم‌گیر در خدمت شما عزیزان هستیم.

سفری دور و دراز به بیابان‌های اعراب زمان قدیم داشته و با پادشاهان جنگی زمان‌های قدیم به نبرد بپردازید. جنگ‌های صلیبی، یکی از مهم‌ترین نبردهای تاریخی به شمار می‌رود که با هدف بازپس‌گیری اورشلیم و سرزمین‌های مقدس از دست مسلمانان توسط صلیبیان آغاز گردید. ریچارد شیردل، سلطان صلاح‌الدین، سلطان سوریه و گروهی دیگر از انواع پادشاهان تاریخی، در این نبردها حضور دارند و شما می‌توانید با هریک از آنان به نبرد برخواسته و یا ضمن اتحاد با آنان، سایر مناطق را به تسلط خود درآورید. همانند بسیاری دیگر از سری بازی‌های استراتژیک، شما می‌بایست با ساخت خانه‌ها، کارگاه‌های تولید چوب، تهیه غذا، نان، سلاح و … شیوه بازی خود را پی‌ریزی کرده و در تاریخ جنگ‌های صلیبی نام خود را ثبت کنید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Stronghold Crusader HD Enhanced Edition را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Stronghold Crusader HD Enhanced Edition1 300x169 - دانلود بازی Stronghold Crusader HD Enhanced Edition برای PC Stronghold Crusader HD Enhanced Edition2 300x169 - دانلود بازی Stronghold Crusader HD Enhanced Edition برای PC

 

Stronghold Crusader HD Enhanced Edition3 300x169 - دانلود بازی Stronghold Crusader HD Enhanced Edition برای PC Stronghold Crusader HD Enhanced Edition4 300x169 - دانلود بازی Stronghold Crusader HD Enhanced Edition برای PC

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows XP/Vista/7/8/10 With Latest Service Packs
Processor: Intel Pentium 4 1.6Ghz or Equivalent
Memory: 512 MB RAM
Graphics: 64MB DirectX 8.1 Compatible
DirectX: Version 8.1
Storage: 850 MB Available Space
Sound Card: DirectX 8.1 Compatible
Additional Notes: GameRanger Software Will Be Installed For Mutiplayer Matchmaking Support

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و یا توسط نرم افزار WinRAR استخراج و نصب نمایید.

– هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

– در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 705 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR