دانلود AppBlock – Stay Focused 1.4.3 – نرم افزار بلاک کردن اپلیکیشن ها در اندروید

دانلود AppBlock - Stay Focused 1.4.3 - نرم افزار بلاک کردن اپلیکیشن ها در اندروید

 

دانلود AppBlock – Stay Focused برای اندروید

| نرم افزار بلاک کردن اپلیکیشن ها در اندروید |

 

AppBlock – Stay Focused 1.4.3 نام نرم افزاری است که به شما را قادر می‌سازد میزان موثر بودن فعالیت‌های خود در طول روز را به مراتب افزایش دهید. شاید بارها و بارها برای شما هم پیش آمده باشد که با دریافت یک پیام جدید از سوی اپلیکیشن‌های پیام‌رسان، شبکه‌های اجتماعی و … به کلی فعالیت قبلی خود را فراموش کرده و ساعات بسیاری را با گوشی یا تبلت خود سرگرم شوید. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما آماده کرده‌ایم، می‌تواند بهره‌وری فعالیت‌های شما را به شکل موثری افزایش دهد و از فعالیت‌های بیهوده در شبکه‌های اجتماعی و یا بازی‌های آنلاین جلوگیری کند.

گوشی‌های موبایل و به طور کلی دستگاه‌های هوشمند، در کنار محاسن بسیاری که دارند، در برخی موارد موجب حواس‌پرتی کاربران از فعالیت‌های روزانه خود می‌شوند. نرم‌افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما در نظر گرفته‌ایم، می‌تواند ضمن غیرفعال‌سازی موقت اپلیکیشن‌های این‌چنینی، میزان بهره‌وری شما را در فعالیت‌های روزانه‌تان به شکل قابل ملاحظه‌ای افزایش دهد و از اتلاف بیهوده وقت در انواع شبکه‌های اجتماعی و یا بازی‌های آنلاین جلوگیری به عمل آورد. هم اکنون می توانید نرم افزار AppBlock – Stay Focused برای اندروید را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار AppBlock – Stay Focused :

– دارا بودن امکان جلوگیری از اجرای اپلیکیشن‌ها

– امکان بلاک کردن ناتیفیکیشن مربوط به اپلیکیشن‌ها

– امکان ساخت پروفایل‌هایی با تنظیمات از پیش تعیین شده

– امکان محافظت از برنامه با استفاده از رمزهایی قدرتمند

– قابلیت بهبود بهره‌وری فعالیت‌ها

– امکان تهیه لیست از ناتیفیکیشن‌های بلاک شده

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

AppBlock1 84x150 - دانلود AppBlock - Stay Focused 1.4.3 - نرم افزار بلاک کردن اپلیکیشن ها در اندروید AppBlock2 84x150 - دانلود AppBlock - Stay Focused 1.4.3 - نرم افزار بلاک کردن اپلیکیشن ها در اندروید AppBlock3 84x150 - دانلود AppBlock - Stay Focused 1.4.3 - نرم افزار بلاک کردن اپلیکیشن ها در اندروید AppBlock4 84x150 - دانلود AppBlock - Stay Focused 1.4.3 - نرم افزار بلاک کردن اپلیکیشن ها در اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 4 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR