دانلود Ambiera RocketCake Professional 1.5 + Portable – نرم افزار طراحی صفحات وب

دانلود Ambiera RocketCake Professional 1.5 + Portable - نرم افزار طراحی صفحات وب

 

دانلود Ambiera RocketCake Professional

| نرم افزار طراحی صفحات وب |

 

Ambiera RocketCake Professional 1.5 + Portable نام نرم افزاری جدید و قدرتمند، به منظور طراحی آسان صفحات وب است. داشتن یک وب‌سایت جذاب و زیبا، یکی از اصلی‌ترین شروط موفقیت کسب و کار اینترنتی شماست. اگر شما نیز از صاحبان وب‌سایت‌های اینترنتی هستید و یا قصد دارید به تازگی وب‌سایت خود را راه‌اندازی کنید، لازم است مسئله زیبایی و جذابیت را بیشتر از هر مورد دیگری در وهله اول در نظر بگیرید. کاربران وب‌سایت، می‌بایست در همان لحظه اول مجذوب امکانات و زیبایی‌های وب‌سایت شما شوند. اگر شما نیز می‌خواهید که یک وب‌سایت زیبا داشته باشید، ما به شما پیشنهاد می‌کنیم برنامه Ambiera RocketCake را از دست ندهید.

نرم افزار مذکور شما کاربران را قادر می‌سازد بدون نیاز به یک خط کدنویسی، وب‌سایت‌های خود را در نمایی خارق‌العاده ایجاد کنید! این نرم افزار، چندین قالب از پیش حاضر شده را برای شما آماده کرده است که شما می‌توانید با انتخاب و تغییر در المان‌های آن، به نتیجه مورد نظر خود دست پیدا کنید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Ambiera RocketCake را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Ambiera RocketCake Professional :

– دارا بودن مجموعه‌ای از قالب‌های آماده برای شروع کار

– عدم نیاز به کدنویسی

– امکان طراحی قالب‌های حرفه‌ای با عمل Drag & Drop

– قابلیت درج متن، عکس و یا سایر اشیای دلخواه در وب‌سایت

– امکان ساخت گالری تصویر، اسلایدشو، جدول، باکس ویدیویی و …

– امکان ساخت وب‌سایت‌های بهینه برای دستگاه‌های هوشمند

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 9 + 11 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR