دانلود Telerik UI for Xamarin R3 2017 SP1 3.1018.240 – کامپوننت های تلریک برای زامارین

دانلود Telerik UI for Xamarin Cross-Platform 2017.2.626.3 - کامپوننت های تلریک برای زامارین

 

دانلود Telerik UI for Xamarin

| کامپوننت های تلریک برای زامارین |

 

Telerik UI for Xamarin R3 2017 SP1 3.1018.240 نام یک مجموعه فوق العاده از کامپوننت‌های یوزراینترفیس جدید از سوی کمپانی تلریک است که به تازگی برای توسعه دهندگان زامارین عرضه شده است. همانطور که می‌دانید، هریک از محیط‌های توسعه برنامه‌نویسی، دارای مجموعه‌ای از کامپوننت‌های پیش‌فرض است که دولوپر می‌ـواند با استفاده از آنان، به طراحی رابط کاربری برنامه خود بپردازد. در برنامه‌نویسی زامارین یا کراس پلت‌فرم برای گوشی‌های اندروید و iOS نیز، مجموعه‌ای از کنترل‌ها به صورت پیش‌فرض در اختیار دولوپر هستند که رفته رفته خلاقیت برنامه‌نویس را کاهش می‌دهند.

به منظور جلوگیری از یکنواخت شدن رابط‌های کاربری در اپلیکیشن‌ها، کمپانی تلریک مجموعه‌ای از کامپوننت‌های یوزراینترفیس را برای شما توسعه دهندگان در نظر گرفته که با استفاده از آنان می‌توانید رابط‌های کاربری مورد علاقه خود را با کنترل‌هایی بسیار زیباتر در زامارین طراحی کنید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Telerik UI for Xamarin Cross-Platform را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Telerik UI for Xamarin Cross-Platform :

– قابلیت ساخت اپلیکیشن‌های کاربردی برای 3 پلتفرم گوناگون با یک بار کدنویسی سی شارپ

– امکان طراحی رابط‌های کاربری بسیار زیبا برای هر سیستم‌عامل

– امکان گسترش کنترل‌های موجود در زامارین

– آپدیت‌های منظم و اضافه شدن کنترل‌های جدید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 114 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR