دانلود Solar System – Mars 3D Screensaver 1.7.02 – اسکرین سیور سیاره مریخ برای ویندوز

دانلود Solar System - Mars 3D Screensaver 1.7.02 - اسکرین سیور سیاره مریخ برای ویندوز

 

دانلود Solar System – Mars 3D Screensaver

| اسکرین سیور سیاره مریخ برای ویندوز |

 

Solar System – Mars 3D Screensaver 1.7.02 نام یک اسکرین سیور واقع‌گرایانه و بسیار زیبا است که می‌تواند محیطی بسیار زیبا و جذاب را در هنگامی که با سیستم کامپیوتری خود کار نمی‌کنید، بر روی صفحه به نمایش بگذارد. سیاره مریخ، چهارمین شیء پر نور در آسمان شب است که می‌توان آن را از روی زمین مشاهده کرد. مریخ، چهارمین سیاره خورشید در منظومه شمسی ماست و شما به لطف اسکرین سیور بسیار زیبای Solar System – Mars 3D Screensaver، می‌توانید نمایی فوق‌العاده از حرکت این سیاره در مدار خورشید را بر روی دسکتاپ خود به نمایش بگذارید.

سیاره سرخ، یکی از زیباترین اجرام آسمانی است که در منظومه شمسی ما به دور خورشید گردش می‌کند. اگر شما نیز از علاقمندان به تماشای سیاره‌ها و سایر اقمار آسمانی هستید، به شما پیشنهاد می‌کنیم با نمایش دادن اسکرین‌سیور سیاره مریخ در دسکتاپ کامپیوتر خود، جلوه‌ای جذاب از این سیاره را به نمایش بگذارید و از تماشای آن لذت ببرید. این اسکرین سیور در قالب یک فایل نصبی و همراه با فایل فعال‌ساز در اختیار شما قرار گرفته که به سادگی می‌توانید آن را نصب و استفاده کنید. هم اکنون می توانید اسکرین سیور Solar System – Mars 3D Screensaver را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 11.2 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR