دانلود Windows Spy Blocker 4.39.0 – نرم افزار جلوگیری از جاسوسی در ویندوز

دانلود Windows Spy Blocker 4.6.1 - نرم افزار جلوگیری از جاسوسی در ویندوز

 

دانلود Windows Spy Blocker

| نرم افزار جلوگیری از جاسوسی در ویندوز |

 

Windows Spy Blocker 4.39.0 نام یک نرم افزار رایگان و منبع باز، به منظور جلوگیری از فعالیت‌های جاسوسی در سیستم‌عامل ویندوز است. این نرم افزار، با تعریف مجموعه‌ای قانون‌های جدید، بسیاری از راه‌های نفوذی برای جاسوسی در ویندوز را می‌بندد تا بدین ترتیب، حریم خصوصی کاربرا تا بالاترین حد ممکن در ویندوز تامین گردد. امروزه بسیاری از بد‌افزارها و ابزارهای جاسوسی، با استفاده از روش‌هایی مشخص و شناخته شده به سیستم کاربر راه پیدا می‌کنند. اگر شما نیز از دسته کاربرانی هستید که همواره برای حریم خصوصی فعالیت‌های خود نگرانی دارید، به شما پیشنهاد می‌کنیم روش‌های نفوذی را به کمک این برنامه برای همیشه ببندید!

این نرم افزار، با اعمال تغییراتی امنیتی در دیواره آتش ویندوز و قسمت NCSI، جلوی بسیاری از روش‌های نفوذی رایج برای جاسوسی در سیستم‌عامل ویندوز را می‌گیرد، بدین ترتیب کاربر همواره محیطی امن و قابل اطمینان را در سیستم خود برای فعالیت فراهم می‌کند. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Windows Spy Blocker را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Windows Spy Blocker :

– جلوگیری از ورود انواع ابزارهای جاسوسی به سیستم

– از بین بردن فعالیت‌های جاسوسی

– سازگاری با نسخه‌های مختلف ویندوز

– امکان تغییر در تنظیمات امنیتی فایروال ویندوز

– قابلیت اضافه کردن روش‌های خنثی‌سازی نفوذ در فایل hosts

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 2.6 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR