دانلود 3uTools 3.05.031 – نرم افزار فلش، جیلبریک و مدیریت گوشی های آیفون و آیپد

دانلود 3uTools نرم افزار فلش، جیلبریک و مدیریت گوشی های آیفون و آیپد

 

دانلود 3uTools

| نرم افزار فلش، جیلبریک و مدیریت گوشی های آیفون و آیپد |

 

3uTools 3.05.031 نام یک نرم افزار جدید و بسیار قدرتمند، برای فلش و جیلبریک گوشی های آیفون، آیپادتاچ و آیپد است. بله درست متوجه شدید! سرانجام پس از مدت‌ها انتظار، ابزاری جدید برای فلش کردن دستگاه‌های iOS عرضه شد و هم‌اکنون شما از آیتونز و ارورهای آزاردهنده آن بی‌نیاز شده‌اید! به کمک این اپلیکیشن جدید و بسیار کاربردی، شما می‌توانید انواع دستگاه‌های اپل را به ساده‌ترین روش ممکن مدیریت، فلش و یا جیلبریک کنید. در واقع فلش و یا جیلبریک کردن دستگاه‌های iOS، کار ترسناکی نخواهد بود! از این پس هر کاربری می‌تواند با چند کلیک ساده، دستگاه خود را با فلش کردن به جدیدترین نسخه، به روز رسانی کند.

علاوه بر این، نرم افزار 3uTools مجموعه‌ای اختصاصی از انواع اپلیکیشن‌ها و والپیپرها را برای شما در نظر گرفته است که به کمک آن می‌توانید مطابق با سلیقه خود، بسیاری از محتوای دلخواه‌تان را دانلود کنید. این نرم افزار همچنین شما را قادر می سازد به سادگی محتویات دستگاه خود از قبیل فایل‌های موسیقی، اپلیکیشن‌ها، فایل‌های ویدیویی، تصاویر و … را به آسانی مدیریت کنید. به طور کلی اگر شما هم از کاربران یکی از دستگاه‌های آیفون،‌ آیپادتاچ و یا آیپد هستید، به شما پیشنهاد می‌کنیم نرم افزار 3uTools را به هیچ وجه از دست ندهید! هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار 3uTools را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار 3uTools :

– قابلیت بک‌آپ‌گیری از اطلاعات کاربر

– امکان پاک‌سازی اطلاعات زائد

– قابلیت ساخت رینگتون

– امکان تبدیل فرمت‌های ویدیویی

– امکان فشرده‌سازی تصاویر

– نمایش زنده تصویر دستگاه در کامپیوتر

– پشتیبانی از Open SSH

– مدیریت کامل محتویات دستگاه های آیفون و آیپد

– قابلیت فلش، ریستور و جیلبریک آیفون، آیپادتاچ و آیپد با یک کلیک

– امکان دانلود والپیپرها و اپلیکیشن‌های جدید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 106 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR