دانلود بازی Chameleon Run 2.0.5 – دونده پر هیجان برای اندروید + پول بی نهایت

دانلود بازی Chameleon Run 2.0.2 - دونده پر هیجان برای اندروید

 

دانلود بازی Chameleon Run برای اندروید

| بازی دونده پر هیجان برای اندروید + پول بی نهایت |

 

Chameleon Run 2.0.5 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های آرکید از استودیوی بازی سازی Noodlecake Studios Inc است. اگر شما نیز از علاقمندان به سری بازی‌های رانر و دونده هستید، بازی Chameleon Run می‌تواند گزینه‌ای پرهیجان و جذاب برای شما باشد. دویدن‌های خودکار، سرعت بسیار بالای گیم‌پلی، محیط‌های رنگارنگ و عبور از مراحل تصادفی بازی از مهم‌ترین امکانات آن به شمار می‌روند. محیط این بازی تماما به کمک پلت‌فرم‌هایی رمکعبی و رنگی تهیه شده‌اند و کاراکتر شما می‌بایست ضمن دوری از خطرات، آنان را یکی بعد از دیگری پشت سر بگذارد.

علت نام‌گذاری این بازی، ارتباط مستقیم آن با رنگ پلتفرم‌هاست! در واقع عنوان این بازی، «دونده آفتاب‌پرست» است و بنابر ویژگی شناخته شده این جانور، دونده این بازی می‌بایست ضمن عبور از روی پلت‌فرم‌ها، رنگ خود را مطابق با آنان تغییر دهد. در ابتدا ممکن است گیم‌پلی بازی برایتان ساده به نظر برسد، اما در همان مراحل ابتدایی متوجه می‌شوید که اینطور نیست! هم اکنون می توانید بازی Chameleon Run را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Chameleon Run :

– دوندگی سریع و تغییر رنگ متناسب با پلتفرم‌ها

– دارا بودن مکانیزم منحصر به فرد بازی

– پردازش گرافیکی مبتنی بر قوانین فیزیکی

– محیط گرافیکی رنگارنگ

– دارا بودن مراحل سرگرم‌کننده

– قابلیت رقابت زمانی برای پشت سر گذاشتن مراحل

– دارا بودن کنترلرهای ساده

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Chameleon Run1 150x94 - دانلود بازی Chameleon Run 2.0.5 - دونده پر هیجان برای اندروید + پول بی نهایت Chameleon Run2 150x94 - دانلود بازی Chameleon Run 2.0.5 - دونده پر هیجان برای اندروید + پول بی نهایت Chameleon Run3 150x94 - دانلود بازی Chameleon Run 2.0.5 - دونده پر هیجان برای اندروید + پول بی نهایت Chameleon Run4 150x94 - دانلود بازی Chameleon Run 2.0.5 - دونده پر هیجان برای اندروید + پول بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 25 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR