دانلود HHD Device Monitoring Studio Ultimate 8.35.00.9398 – نرم افزار نظارت پورت ها و اتصالات سیستم

دانلود HHD Device Monitoring Studio Ultimate 8.35.00.9398 - نرم افزار نظارت پورت ها و اتصالات سیستم

 

دانلود HHD Device Monitoring Studio Ultimate

| نرم افزار نظارت پورت ها و اتصالات سیستم |

 

HHD Device Monitoring Studio Ultimate 8.35.00.9398 نام نرم افزاری ساده و کم‌حجم، به منظور نظارت بر ترافیک پورت‌ها و اتصالات سیستم‌های کامپیوتری است. همانطور که می‌دانید، سیستم‌های کامپیوتری و ابزارهای متصل به آن، همچون یک سیستم کاملا منظم و سازمان‌دهی شده با یکدیگر کار می‌کنند. این بدان معناست که در هر لحظه، حجم بزرگی از انواع ترافیک‌ها و داده‌ها، در حال عبور از اتصالات و پورت‌های سریال، USB و … هستند. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما در نظر گرفته‌ایم، قادر است به مانیتورینگ این داده‌ها پرداخته و ضمن تجزیه و تحلیل آنان، گزارشاتی کامل را از کلیه فعالیت‌ها برایتان به ثبت برساند.

وظیفه اصلی نرم افزار Device Monitoring Studio، آنالیز و بررسی داده‌ها و ترافیک‌های پورت سریال سیستم و همچنین نگهداری داده‌ها در هارد دیسک است. با نصب و راه‌اندازی ساده این نرم افزار، شما با رابط کاربری کامل و حرفه‌ای این نرم افزار مواجه می‌شوید که می‌ـواند انواع داده‌های در حال عبور از پورت‌های سریال، USB و یا حتی شبکه را تحت آنالیز و بررسی خود قرار دهد. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار HHD Device Monitoring Studio Ultimate را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار HHD Device Monitoring Studio Ultimate :

– امکان ردیابی،‌ تجزیه و تحلیل انواع داده‌ها بین دستگاه‌های متصل شده از طریق سریال پورت و ویندوز

– قابلیت عیب‌یابی نرم‌افزاری و سخت‌افزاری پورت‌های سریال سیستم

– قابلیت توسعه درایورهای مربوط به سریال پورت

– قابلیت آنالیز و مهندسی معکوس پروتکل‌ها

– سازگاری با انواع دستگاه‌های متصل شده به سیستم

– امکان آنالیز دیوایس‌های متصل از طریق سریال پورت، USB و کارت شبکه

– امکان تهیه گزارش‌هایی دقیق از آنالیزها

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– برنامه را نصب کنید
– وارد فولدر Crack (موجود در فایل فشرده ای که دانلود کرده اید) شوید و با توجه به نوع ویندوزتان محتویات یکی از فولدر های x64 یا x86 را در محل نصب برنامه کپی کنید
– فایل Register.reg (موجود در فایل فشرده ای که دانلود کرده اید) را اجرا کنید

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 17 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR