دانلود تقویم فارسی رمضان به همراه اذان‌ گو، اوقات شرعی و قبله نما برای اندروید

دانلود تقویم فارسی رمضان به همراه اذان‌ گو، اوقات شرعی و قبله نما برای اندروید

 

دانلود تقویم فارسی رمضان برای اندروید

| نرم افزار تقویم فارسی رمضان + اذان‌گو و اوقات برای اندروید |

 

تقویم فارسی رمضان + اذان‌گو و اوقات نسخه 3.5 نام یک اپلیکیشن اندرویدی جدید، ویژه ماه مبارک رمضان است که در این مطلب از سایت یاس دانلود، جدیدترین نسخه از آن را برای شما شیعیان فارسی زبان آماده کرده‌ایم. تقویم فارسی رمضان نام یکی از اپلیکیشن‌های ویژه ماه مبارک رمضان است که با امکاناتی متنوع و جامع، ابزاری کامل را در اختیار شما روزه‌داران محترم قرار می‌دهد. با آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما بازدیدکنندگان محترم وب‌سایت یاس دانلود در ماه مبارک رمضان، یکی از بهترین اپلیکیشن‌های دسته مذهبی را برای شما در نظر داریم که به جرات می‌توان گفت که شما را از سایر برنامه‌های مشابه بی نیاز خواهد کرد!

تقویم فارسی رمضان دارای یک محیط کاربری ساده، متناسب با استفاده روزمره شماست و با دارا بودن قابلیت اذان‌گو، نوای دلنشین اذان را با صدای موذن دلخواه شما و در زمان دقیق آن پخش می‌کند. این اپلیکیشن، مجموعه دقیق تقویم‌های شمسی، قمری و میلادی را در خود جای داده است که با استفاده از ویدجت‌های زیبای آن، همواره می‌توانید از تاریخ، رویدادها و وقایع ملی و مذهبی هر روز اطلاع پیدا کنید. هم اکنون می توانید نرم افزار  تقویم فارسی رمضان + اذان‌گو و اوقات برای اندروید را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار  تقویم فارسی رمضان + اذان‌گو و اوقات :

– دارا بودن رابط کاربری زیبا و کاربرپسند

– دارا بودن امکان پخش اذان با صدای موذن‌های دلخواه

– امکان نمایش تقویم هجری شمسی، قمری و حتی تقویم میلادی

– نمایش رویدادها، وقایع ملی و مذهبی

– دارا بودن قبله‌نمای دقیق

– امکان پخش ربنا پیش از اذان

– دارا بودن ادعیه صوتی

– دارا بودن قابلیت تبدیل تاریخ

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Gahnameh1 85x150 - دانلود تقویم فارسی رمضان به همراه اذان‌ گو، اوقات شرعی و قبله نما برای اندروید Gahnameh2 85x150 - دانلود تقویم فارسی رمضان به همراه اذان‌ گو، اوقات شرعی و قبله نما برای اندروید Gahnameh3 85x150 - دانلود تقویم فارسی رمضان به همراه اذان‌ گو، اوقات شرعی و قبله نما برای اندروید Gahnameh4 85x150 - دانلود تقویم فارسی رمضان به همراه اذان‌ گو، اوقات شرعی و قبله نما برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 8 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR