دانلود بازی Randall برای PC

دانلود بازی Randall برای PC

 

دانلود بازی Randall برای کامپیوتر

| بازی رندال |

| نسخه CODEX |

 

Randall بازی جدیدی در سبک اکشن و ماجرایی می باشد که در سال 2017 توسط We The Force Studios ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. دنیای در این بازی کامپیوتری، توسط یک شرکت معدنی دیکتاتوری اداره می‌شود، قدرت‌های فراتر از تصور و یکه‌تازی‌های آنان، شرایط بسیار پیچیده‌ای را بر دنیا حاکم ساخته است. این کمپانی بزرگ، تنها منبع باقی مانده برای تولید سوخت در جهان را تحت کنترل خود دراورده و بخش بزرگی از جمعیت انسان‌ها را به کمک تکنولوژی کنترل ذهن، به بردگی خود درآورده است.

با توجه به هرج و مرج موجود، برخی از مردم به بیابان‌ها فرار کرده‌اند و برخی دیگر توسط افسرهای پلیس دستگیر شده‌اند. Randall نیز قصد دارد مسیر خود را برای بقا در چنین دنیای خطرناکی در پیش گیرد. او این توانایی را دارد که اذهان باقی انسان‌ها را دستکاری کند و بدین ترتیب، دروازه‌ای جدید از احتمالات دیگر را به روی خود بگشاید. شما می‌بایست با بهره‌گیری از تمامی مهارت‌های خود، در چنین مسیر پرخطری پیش‌روی کنید و با به کنترل گرفتن ذهن دشمنان، از سلاح‌های آنان علیه خودشان استفاده کنید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Randall را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Randall2 300x169 - دانلود بازی Randall برای PC Randall3 300x169 - دانلود بازی Randall برای PC

 

Randall4 300x169 - دانلود بازی Randall برای PC Randall1 300x169 - دانلود بازی Randall برای PC

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

    OS: Windows 7
Processor: Intel I3 4th Generation
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Intel HD Graphics 4000 Series
DirectX: Version 11
Storage: 2 GB Available Space

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و یا توسط نرم افزار WinRAR استخراج و نصب نمایید.

– هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

– کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

– در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 1.24 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR