دانلود Custom Navigation Bar 0.7.3c PRO – تغییر در نوار ناوبری اندروید 7

دانلود Custom Navigation Bar 0.7.3c PRO - تغییر در نوار ناوبری اندروید 7

 

دانلود Custom Navigation Bar برای اندروید

| نرم افزار تغییر در نوار ناوبری اندروید 7 |

 

Custom Navigation Bar 0.7.3c PRO نام نرم افزاری جدید و کاربردی، به منظور تغییر در دکمه‌های ناوبری اندروید 7 است. اگر به خاطر داشته باشید، اولین دستگاه‌های اندرویدی، تماما با سه دکمه اصلی به صورت سخت‌افزاری در قسمت پایین به بازار عرضه شدند. از جمله این دستگاه‌ها، می‌توان به گوشی‌های اندرویدی ساخت کمپانی سونی اریکسون، اچ‌تی‌سی و … اشاره کرد. رفته رفته با توسعه بیشتر سیستم‌عامل اندروید، این دکمه‌های سخت‌افزاری شامل دکمه هوم، برگشت و تنظیمات، جای خود را به کلید‌های نرم‌افزاری دادند؛ تا جایی که در گوشی‌ها و تبلت‌های امروزی، عملکرد این 3 دکمه اصلی، در داخل سیستم‌عامل اندروید تعبیه شده و صورت لمسی در قسمت پایین نمایشگر کاربر قرار گرفته‌اند.

نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما در نظر گرفته‌ایم، قادر است بدون نیاز به روت کردن دستگاه، دکمه‌های دیگری را نیز به این نوار اضافه کند. نوار ناوبری در سیستم‌عامل اندروید O، کاملا قابل شخصی‌سازی‌ست. اما اگر شما نیز از کاربران دستگاه‌های اندروید 7 هستید و می‌خواهید که نوار ناوبری اندروید O را در دستگاه خود تجربه کنید، به شما پیشنهاد می‌کنیم این کار را با استفاده از برنامه Custom Navigation Bar امکان‌پذیر سازید. هم اکنون می توانید نرم افزار Custom Navigation Bar برای اندروید را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Custom Navigation Bar :

– امکان اضافه کردن دکمه‌های دلخواه به نوار ناوبری

– امکان شخصی‌سازی رابط کاربری نوار ناوبری

– قابلیت تنظیم بسیار ساده

– عدم نیاز به روت

– سازگار با اندروید 7.0 و بالاتر

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Custom Navigation Bar1 83x150 - دانلود Custom Navigation Bar 0.7.3c PRO - تغییر در نوار ناوبری اندروید 7 Custom Navigation Bar2 83x150 - دانلود Custom Navigation Bar 0.7.3c PRO - تغییر در نوار ناوبری اندروید 7 Custom Navigation Bar3 83x150 - دانلود Custom Navigation Bar 0.7.3c PRO - تغییر در نوار ناوبری اندروید 7

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 2.6 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR