دانلود بازی کم حجم Semispheres برای کامپیوتر

دانلود بازی کم حجم Semispheres برای کامپیوتر

 

دانلود بازی Semispheres برای کامپیوتر

| بازی نیم دایره‌ها |

 

Semispheres بازی جدیدی در سبک فکری می باشد که در سال 2017 توسط Vivid Helix ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. Semispheres یک بازی پازلی موازی است که در قلب چالش‌های آن، واقعیتی دوگانه قرار دارد. این بازی منحصر به فرد و جذاب، در یک زمان کنترل 2 کاراکتر مختلف را در رنگ‌هایی مختلف در دستان شما می‌گذارد. در واقع ذهن خلاق شما، می‌بایست به طور همزمان و موازی، دو واقعیت کاملا مجزا از هم را تحت کنترل و مراقبت داشته باشد. صداپردازی این بازی به شکلی هنری انجام گرفته و متناسب با هر مرحله، شما را برای یک ماجراجویی مهیج آماده می‌کند.

کاراکترهای سمت چپ و راست صفحه، می‌بایست با همدیگر کار کنند تا به شکلی هوشمندانه پرده از سرنخ‌های بازی برداشته و معماها را حل کنند. به طور کلی این بازی تعداد 50 مرحله مختلف و پرهیجان را در خود جای داده است تا شما طرفداران این سبک از بازی‌های کامپیوتری بتوانید با بهره‌گیری از پرتال‌های مختلف و امکانات تعریف شده در آن، معماها را پشت سر بگذارید و تا دست‌یابی به واقعیت محوریت داستانی بازی پیش‌روی کنید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Semispheres را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Semispheres1 300x169 - دانلود بازی کم حجم Semispheres برای کامپیوتر Semispheres2 300x169 - دانلود بازی کم حجم Semispheres برای کامپیوتر

 

Semispheres3 300x169 - دانلود بازی کم حجم Semispheres برای کامپیوتر Semispheres4 300x169 - دانلود بازی کم حجم Semispheres برای کامپیوتر

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

    OS: Windows 7
Memory: 1 GB RAM
Graphics: DX9 and Above
DirectX: Version 9.0
Storage: 200 MB Available Space

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 94 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR