دانلود بازی Life of Apes Jungle Survival 1.3 – نجات میمون های جنگل برای اندروید

دانلود بازی Life of Apes Jungle Survival 1.3 - نجات میمون های جنگل برای اندروید

 

دانلود بازی Life of Apes Jungle Survival برای اندروید

| بازی نجات میمون های جنگل برای اندروید |

 

Life of Apes Jungle Survival 1.3 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های شبیه سازی از استودیوی بازی سازی 3D Games Village است. داستان بازی به شکلی حماسی آغاز می‌شود! گروهی از نیروهای مسلح، تدادی از میمون‌ها را می‌کشند و اکنون شما با نقش‌آفرینی به عنوان یک رهبر نابغه و متفکر، می‌بایست انتقام میمون‌های کشته شده را بگیرید و راهی را برای فرار از جنگل بیابید. در این بازی جذاب اندرویدی، شما محیطی تاریک و روشن را با چرخه داینامیک شب و روز تجربه می‌کنید. در ابتدا لازم است که با مهارت‌های شکار خود، به فکر تهیه غذا بوده و سپس به قهرمانی خبره تبدیل شوید.

بازی با یک ماجراجویی بسیار غنی و پیچیده طراحی شده است، از این رو شما می‌بایست با بهره‌گیری از تمامی مهارت‌های خود، در پی فرار و موفقیت در تمامی ماموریت‌های خود در جگل باشید. با حمله انسان‌ها به گروهی از میمون‌ها، این حیوانات بی آزار به گونه‌ای خطرناک از موجودات زمینی تبدیل شده و چهره خشمگین خود را به انسان به نمایش گذاشته‌اند. این میمون‌ها با حمله به پایگاه‌های مسلح، در پی آزادی میمون‌های زندانی بوده و در شرایطی سخت، برای دفاع از هم‌نوعان خود به پا خواسته‌اند. هم اکنون می توانید بازی Life of Apes Jungle Survival را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Life of Apes Jungle Survival :

– گیم پلی سرگرم کننده

– کنترل‌های ساده و بصری

– محیط گرافیکی جذاب و 3 بعدی

– ماموریت‌های هیجان‌انگیز

– شکار حیوانات برای بقا

– اسب‌سواری و مبارزه با انسان‌های مسلح

– شبیه‌سازی حرفه‌ای جنگل به صورت 3 بعدی

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Life of Apes Jungle Survival1 150x84 - دانلود بازی Life of Apes Jungle Survival 1.3 - نجات میمون های جنگل برای اندروید Life of Apes Jungle Survival2 150x84 - دانلود بازی Life of Apes Jungle Survival 1.3 - نجات میمون های جنگل برای اندروید Life of Apes Jungle Survival3 150x84 - دانلود بازی Life of Apes Jungle Survival 1.3 - نجات میمون های جنگل برای اندروید Life of Apes Jungle Survival4 150x84 - دانلود بازی Life of Apes Jungle Survival 1.3 - نجات میمون های جنگل برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 68 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR