دانلود بازی Brutal Age Horde Invasion 0.0.65 – تهاجم وحشی ها برای اندروید

دانلود بازی Brutal Age Horde Invasion 0.0.65 - تهاجم وحشی ها برای اندروید

 

دانلود بازی Brutal Age Horde Invasion برای اندروید

| بازی تهاجم وحشی ها برای اندروید |

 

Brutal Age Horde Invasion 0.0.65 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های استراتژیک از استودیوی بازی سازی Tap4Fun است. اکنون وقت آن است که با پیاده‌سازی استراتژی منحصر به فرد خود در یک جهان عصر حجری، بر نقشه‌های مختلف سراسر جهان تسلط کرده و آنان را به تسخیر خود درآورید. در این بازی اندرویدی جدید، شما در قالب انسان‌های نخستین نقش‌آفرینی می‌کنید، جایی که برای تامین خوراک خود مجبور هستید به شکار انواع مختلفی از حیوانات دست بزنید.

این بازی به صورت آنلاین طراحی شده و پلیرهای مختلف سراسر جهان، به منظور گسترش قلمروی خود، در جای جای مختلف نقشه موجود تلاش کرده و با شکار حیوانات مختلف، به تامین نیازهای خود می‌پردازند. در این بازی، 15 نوع مختلف از بربرها تعریف شده‌اند که با استفاده از آنان می‌توانید گیم‌پلی بازی را پیشرفت دهید و در رقابت‌های جهانی، به بالاترین رتبه‌ها دست پیدا کنید. از سایر امکانات این بازی می‌توان به مدیریت سرزمین‌ها و تبدیل آنان به کوهستان، رودخانه و … اشاره کرد. هم اکنون می توانید بازی Brutal Age Horde Invasion را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Brutal Age Horde Invasion1 94x150 - دانلود بازی Brutal Age Horde Invasion 0.0.65 - تهاجم وحشی ها برای اندروید Brutal Age Horde Invasion2 94x150 - دانلود بازی Brutal Age Horde Invasion 0.0.65 - تهاجم وحشی ها برای اندروید Brutal Age Horde Invasion3 94x150 - دانلود بازی Brutal Age Horde Invasion 0.0.65 - تهاجم وحشی ها برای اندروید Brutal Age Horde Invasion4 94x150 - دانلود بازی Brutal Age Horde Invasion 0.0.65 - تهاجم وحشی ها برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 66 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR