دانلود QEMU 2.9.0 x86/x64 – شبیه سازی حرفه ای انواع سیستم عامل ها

دانلود QEMU 2.9.0 x86/x64 - شبیه سازی حرفه ای انواع سیستم عامل ها

 

دانلود QEMU

| نرم افزار شبیه سازی حرفه ای انواع سیستم عامل ها |

 

QEMU 2.9.0 x86/x64 نام یکی از قدیمی‌ترین نرم افزارهای شبیه‌ساز سیستم‌عامل است که به شما امکان شبیه‌سازی انواع سیستم‌عامل‌ها و پردازنده‌ها را می‌دهد. محیطی را در محیط کامپیوتر تصور کنید که تحت هیچ شرایطی ویروسی نمی‌شود و در آن هیچ خطری نمی‌تواند شما را تهدید کند! در این محیط، شما می‌توانید از وب‌سایت‌های آلوده و خطرناک بازدید کنید و در صورت مواجه شدن با خطرات، پنجره‌ها را ببندید! هیچ خطری هم نمی‌تواند شما را تهدید کند، چرا که محیط مذکور کاملا موقت و مجازی بوده و امکان آلوده کردن سیستم و به خطر افتادم حریم خصوصی شما وجود ندارد! نرم افزار QEMU، یکی از پیچیده‌ترین نرم افزارهای موجود، برای شبیه‌سازی سیستم‌عامل است. همانطور که می‌دانید، یکی از رایج‌ترین نرم افزارها برای شبیه‌سازی سیستم‌عامل، VirtualBox است، اما تنظیمات بسیار محدود اپلیکیشن مذکور و برنامه‌های مشابه با آن، سازندگان QEMU را به عرضه ابزاری قدرتمند واداشت.

نحوه پیکربندی امولاتورها توسط این برنامه، امری پیچیده‌تر از روش‌های شناخته شده است، اما به شما اطمینان می‌دهیم که با صرف زمان و جستجوی کدهای مخصوص، می‌توانید سیستم‌عامل‌های مجازی را درست همانطور که می‌خواهید مجازی‌سازی کنید! این نرم افزار، می‌توانید ماشین‌های مجازی مورد نظر شما را در کامپیوتر، رسپبری پای و … به گونه‌ای شخصی‌سازی شده و متناسب با نیاز کاربر ایجاد کند. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار QEMU را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار QEMU :

– شبیه‌سازی کامل انواع پلت‌فرم‌ها

– عدم وجود محدودیت از نظر تعداد سیستم‌عامل‌ها

– مناسب برای سخت‌افزارهای ضعیف

– سازگاری با انواع سیستم‌عامل‌ها

– پشتیبانی از سیستم‌های 32 و 64 بیتی

– دارا بودن فرمان‌های پیچیده برای پیکربندی شبیه‌ساز

– ساخت ماشین‌های مجازی پیشرفته

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 38 + 40 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR