دانلود بازی کم حجم Gnumz 2 Arcane Power برای کامپیوتر

دانلود بازی کم حجم Gnumz 2 Arcane Power برای کامپیوتر

 

دانلود بازی Gnumz 2 Arcane Power برای کامپیوتر

| بازی دفاع از سرزمین دورف‌ها |

 

Gnumz 2 Arcane Power بازی کم حجم جدیدی در سبک استراتژیک می باشد که در سال 2016 توسط GameHouse ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. شهر دورف‌ها، باری دیگر در محاصره قرار دارد. انبوهی از دشمنان به سالن پادشاهی یورش برده و برای دست‌یابی به سنگ جادویی از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند. اما قهرمان کوهستان‌ها، قصد دارد با شجاعت تمام در برابر آنان ایستادگی کند. او با کارگذاری مجموعه‌ای از تله‌های هوشمندانه، سعی بر آن دارد که قدرت دشمن را تضعیف و در آخر آنان را نابود کند.

پس از مدت‌ها صبر و انتظار برای نسخه دوم، سرانجام این عنوان نیز در دسترس است! در این بازی شما می‌بایست مجموعه‌ای از تله‌ها را با قدرت‌های جادویی خود ترکیب کنید و با کارگذاری انواع روش‌های دفاعی، در تلاش باشید تا دشمنان را از بین بردارید. دورف‌ها تسلیم نمی‌شوند! از این رو همه‌ی آن‌ها را می‌توانید در سالن باستانی مشاهده کنید و درگیری پرهیجانی را در آن رقم بزنید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Gnumz 2 Arcane Power را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Gnumz 2 Arcane Power1 300x225 - دانلود بازی کم حجم Gnumz 2 Arcane Power برای کامپیوتر Gnumz 2 Arcane Power2 300x225 - دانلود بازی کم حجم Gnumz 2 Arcane Power برای کامپیوتر

 

Gnumz 2 Arcane Power3 300x225 - دانلود بازی کم حجم Gnumz 2 Arcane Power برای کامپیوتر Gnumz 2 Arcane Power4 300x225 - دانلود بازی کم حجم Gnumz 2 Arcane Power برای کامپیوتر

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

Windows XP/Vista/7/8/10
Processor 1 Ghz or Better
256 Mb RAM
DirectX 9.0

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 66 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR