دانلود PC Registry Shield Premium 3.1.2 – ترمیم مشکلات رجیستری ویندوز

دانلود PC Registry Shield Premium 3.1.2 - ترمیم مشکلات رجیستری ویندوز

 

دانلود PC Registry Shield Premium

| نرم افزار ترمیم مشکلات رجیستری ویندوز |

 

PC Registry Shield Premium 3.1.2 نام یک نرم افزار جدید و قدرتمند، به منظور اسکن و بهینه‌سازی رجیستری ویندوز است. این برنامه می‌تواند با اسکن کامل و دقیق تمامی کلید‌های موجود در رجیستری ویندوز، خطاها و اشکالات آن را شناسایی کرده و نسبت به رفع آنان اقدام نماید. این نرم افزار، با امکانات منحصر به فرد خود، بهره‌وری سیستم شما را افزایش می‌دهد تا از شر ارورهای نامفهوم و همچنین کندی عملکرد کامپیوتری خلاص شوید!

PC Registry Shield با اسکن کلیدهای موجود در رجیستری ویندوز، آنان را مورد تحلیل و بررسی دقیق قرار می‌دهد و آن دسته از داده‌های غیرضروری و بهیوده را حذف می‌کند. بدین ترتیب شما قادر هستید آثار بر جای مانده از درایورهای قدیمی و یا حذف‌های غیر موفق از نرم افزارها و بازی‌ها را به طور کامل از بین ببرید و عملکرد سیستم خود را به شکل قابل توجهی افزایش دهید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار PC Registry Shield Premium را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار PC Registry Shield Premium :

– افزایش قابلیت توجه سرعت سیستم

– امکان اسکن و بررسی دقیق رجیستری ویندوز

– امکان بهینه‌سازی عملکرد کامپیوتر

– امکان شخصی‌سازی و یا تغییر در نوع اسکن‌ها

– امکان دیفراگمنت هارد دیسک سیستم

– جلوگیری از هنگ کردن‌ها و کرش‌های سیستمی

– دارا بودن امکان مدیریت بر استارت‌آپ ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 4.5 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR