دانلود ReviverSoft Registry Reviver 4.23.2.14 – نرم افزار پاک سازی رجیستری

دانلود ReviverSoft Registry Reviver 4.23.1.6 - نرم افزار پاک سازی رجیستری

 

دانلود ReviverSoft Registry Reviver

| نرم افزار پاک سازی رجیستری |

 

ReviverSoft Registry Reviver 4.23.2.14 نام یک نرم افزار جدید و قدرتمند، در زمینه پاک‌سازی، بهینه‌سازی و همچنین ترمیم خطاهای موجود در رجیستری ویندوز است. به کمک این نرم افزار، شما می‌توانید بسیاری از اشکالات موجود در سیستم را شناسایی کرده و با رفع آنان، پایداری سیستم خود را افزایش دهید. توسط برنامه Registry Reviver و ابزارهای متعدد آن، شما می‌توانید ضمن ترمیم خطاهای رجیستری، عملکرد سیستم خود را بهینه‌سازی کرده و از کرش‌های احتمالی جلوگیری کنید. این نرم افزار، با بهره‌گیری از جدیدترین تکنولوژی‌ها، می‌تواند سیستم شما را پاک‌سازی کند و با ترمیم خطاهای موجود، سرعت سیستم را همانند روز اول افزایش دهد.

این نرم افزار می‌ـواند ضمن اسکن دقیق رجیستری ویندوز، اشکالات موجود در آن را تشخیص داده و نسبت به رفع آنان اقدام نماید. تمامی ارورهای موجود در رجیستری ویندوز، توسط این برنامه تشخیص داده شده و به حالت اولیه باز خواهند گشت. بدین ترتیب شما می‌ـوانید از وقوع بسیاری از ایرادات و خطاها در سیستم جلوگیری کرده و عملکرد کامپیوتر خود را افزایش دهید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار ReviverSoft Registry Reviver را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار ReviverSoft Registry Reviver :

– بهینه‌سازی پایداری سیستم

– جلوگیری از وقوع کرش‌های سیستمی و نمایش خطاها

– عدم نیاز به دانش پیشرفته کامپیوتری برای رفع ایرادات سیستم

– رفع بسیاری از مشکلات سیستم تنها با یک کلیک

– بهینه‌سازی در زمان و هزینه‌ها

– رابط کاربری ساده و زیبا

– پاک‌سازی فایل‌های اضافه از سیستم

– ترمیم خطاهای رجیستری ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– برنامه را نصب کنید
– محتویات فولدر Crack (موجود در فایل فشرده ای که دانلود کرده اید) را در محل نصب برنامه کپی کنید

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 21 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR