دانلود Floating Shortcuts 7.930.920.50 PRO – شرتکات های شناور برای اندروید

دانلود Floating Shortcuts 7.930.920.50 PRO - شرتکات های شناور برای اندروید

 

دانلود Floating Shortcuts برای اندروید

| شرتکات های شناور برای اندروید |

 

Floating Shortcuts 7.930.920.50 PRO نام یک اپلیکیشن اندرویدی جدید، از استودیوی نرم‌افزاری Geeks Empire  است که بعنوان یکی از اپلیکیشن‌های دسته شخصی‌سازی، در مارکت اندروید عرضه می‌گردد. برای آنکه از یک اپلیکیشن، به یک برنامه یا بازی دیگر سوئیچ کنید، معمولا چه کاری را انجام میدهید؟ این عمل اغلب با لمس دکمه هوم یا برگشت انجام می‌گیرد و کاربر بعد از آن، می‌بایست به دنبال اپلیکیشن مورد نظر خود بگردد و اقدام به اجرای آن کند. اما این فرآیند پیچیده و زمان‌بر را به کلی فراموش کنید! چرا که اپلیکیشن جدید Floating Shortcuts قادر است با فراهم‌سازی مجموعه‌ای از شرتکات‌های شناور، امکان دسترسی به اپلیکیشن‌های دلخواه شما را تا حد بسیاری ساده‌سازی کند!

با استفاده از این نرم افزار، دیگر نیازی نیست که از برنامه مورد نظر خود خارج شده و مجددا یک برنامه‌ی دیگر را اجرا کنید! تنها کافیست شرتکات مربوط به اپلیکیشن خود را تعریف و در هر زمان و در هر محیطی آن را اجرا نمایید، در واقع شما با اجرای اپلیکیشن دلخواه خود، سریعاً سرویس فعلی را در پس زمینه قرار داده و اپلیکیشن مورد نظرتان را اجرا می‌کنید. هم اکنون می توانید نرم افزار Floating Shortcuts برای اندروید را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Floating Shortcuts :

– قابلیت دسترسی سریع به اپلیکیشن‌های دلخواه

– صرفه جویی بهینه در زمان

– عدم نیاز به باز و بسته کردن دائمی اپلیکیشن‌ها

– دتسرسی بسیار سریع به برنامه‌ها

– امکان دسته‌بندی اپلیکیشن‌ها

– ساخت شرتکات و بک‌آپ‌گیری از مجموعه‌ آنان

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Floating Shortcuts1 77x150 - دانلود Floating Shortcuts 7.930.920.50 PRO - شرتکات های شناور برای اندروید Floating Shortcuts2 77x150 - دانلود Floating Shortcuts 7.930.920.50 PRO - شرتکات های شناور برای اندروید Floating Shortcuts3 77x150 - دانلود Floating Shortcuts 7.930.920.50 PRO - شرتکات های شناور برای اندروید Floating Shortcuts4 77x150 - دانلود Floating Shortcuts 7.930.920.50 PRO - شرتکات های شناور برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 5.5 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR