دانلود Wonderfulshare PDF Compressor 3.1.1.1 + Portable – فشرده سازی اسناد PDF

دانلود Wonderfulshare PDF Compressor 3.1.1.1 + Portable - فشرده سازی اسناد PDF

 

دانلود Wonderfulshare PDF Compressor

| نرم افزار فشرده سازی اسناد PDF |

 

Wonderfulshare PDF Compressor 3.1.1.1 + Portable نام یک نرم افزار جدید و قدرتمند، به منظور فشرده‌سازی اسناد PDF و کاهش حجم آنان است. آیا تا به حال برایتان پیش آمده که بخواهید حجم یک فایل PDF را کاهش دهید؟ به دلایل مختلف، ممکن است حجم یک سند PDF بدون هیچ دلیل خاصی بسیار بالا و غیر معقول باشد! در چنین مواردی به اشتراک‌گذاری فایل PDF و یا آپلود و انتقال از طریق ایمیل، کار دشوار و زمان‌بری خواهد بود. در چنین مواردی، شما با دارا بودن یک نرم افزار مرتبط و مناسب، می‌توانید حجم فایل PDF خود را به شکل قابل ملاحظه‌ای کاهش دهید.

رابط کاربری ساده و زیبای این نرم افزار، شما را قادر می‌سازد به آسانی مجموعه‌ای از اسناد PDF را به صورت یک‌جا وارد محیط آن کرده و سپس حجم آنان را یکی پس از دیگری کاهش دهید. یکی از مهم‌ترین کاربردهای این نرم افزار، در مواردی‌ست که شما قصد دارید یک سند PDF را از طریق ایمیل ارسال کنید، اگر حجم مذکور بالاست، به شما پیشنهاد می‌کنیم با استفاده از امکانات جادویی نرم افزار Wonderfulshare PDF Compressor، آن را به حجمی بسیار اندک تبدیل نمایید.هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Wonderfulshare PDF Compressor را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Wonderfulshare PDF Compressor :

– رابط کاربری زیبا و ساده

– امکان کاهش دادن حجم چندین فایل PDF به طور همزمان

– دارا بودن نرخ فشرده‌سازی‌های متنوع بسته به نیاز

– امکان کاهش دادن حجم تصاویر موجود در سند

– امکان کاهش حجم فایل‌ها بدون افت کیفیت

– قابلیت حذف تصاویر موجود در سند

– جلوگیری از آسیب رسیدن به فایل اصلی

– عدم نیاز به نصب سایر نرم افزارها

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 19 + 16 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR