دانلود Richardson Software EditRocket 4.3.9 + Portable – ویرایش کدهای برنامه نویسی

دانلود Richardson Software EditRocket 4.3.9 + Portable - ویرایش کدهای برنامه نویسی

 

دانلود Richardson Software EditRocket

| نرم افزار ویرایش کدهای برنامه نویسی |

 

Richardson Software EditRocket 4.3.9 + Portable نام یکی از بهترین نرم افزارهای ویرایش متن، مخصوص کاربران سیستم‌عامل ویندوز است. نرم افزار مذکور، روزانه از سوی تعداد بسیاری از طراحان صفحات وب، برنامه‌نویس‌ها و یا سایر کاربران سیستم‌عامل ویندوز مورد استفاده قرار می‌گیرد و یکی از بهترین برنامه‌ها در این زمینه به شمار می‌آید. این نرم افزار، قادر است کلمات کلیدی مربوط به هریک از زبان‌های برنامه‌نویسی را به خوبی تشخیص دهد و آنان را با رنگ‌هایی متنوع های لایت کند. در واقع شما به کمک این برنامه، به فرآیند کدنویسی خود به شکل قابل توجهی سرعت و دقت خواهید بخشید.

به طور کلی این نرم افزار از انواع زبان‌های برنامه نویسی C, Java, PHP, Text, ActionScript, Groovy, Transact-SQL, C + +, javascript, Python, XML, CSS, HTML, Perl پشتیبانی کامل دارد و ضمن شناسایی کامل با سینتکس این زبان‌ها، سریعا کلمات صحیح را جایگزین می‌کند. از سایر امکانات این برنامه می‌توان به قابلیت جستجوی بسیار پیشرفته و پر سرعت اشاره کرد. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Richardson Software EditRocket را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Richardson Software EditRocket :

– امکان بستن خودکار تگ‌ها در زبان‌های HTML و XML

– امکان بستن خودکار تگ‌های HTML در کدنویسی‌های PHP, JSP, HTML

– قابلیت درج خودکار بلاک‌های مربوط به زبان‌های برنامه‌نویسی مبتنی بر C

– قابلیت ضبط کردن دستورات برای اجرای خودکار

– قابلیت بررسی اشتباه‌های تایپی

– پشتیبانی از سینتکس زبان‌های ActionScript, Ada, Batch, C, COBOL, CSS, C++, C#, Groovy, HTML, Java, JavaScript, JSP, PHP, Perl, PL/SQL, Python, Ruby, Shell Script, SQL, SQL PL, TransactSQL, XML

– ساختن خودکار کد برای زبان‌های C, JavaScript, Java, Perl, PHP, PL/SQL, Python, Ruby, Shell Script, Transact-SQL

– دارا بودن قالب‌های از پیش آماده شده برای اکثر زبان‌های برنامه‌نویسی

– دارا بودن قابلیت جستجو و جایگزینی کلمات

– قابلیت اتصال مستقیم به سرورهای FTP

– دارا بودن امکان مقایسه کردن فایل‌ها

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 50 + 82 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR