دانلود بازی کم حجم Tricky Trail RC برای کامپیوتر

دانلود بازی کم حجم Tricky Trail RC برای کامپیوتر

 

دانلود بازی Tricky Trail RC برای کامپیوتر

| بازی مسابقات ماشین‌های کنترلی |

 

Tricky Trail RC بازی جدیدی در سبک ماجرایی و مسابقه ای می باشد که در سال 2017 توسط Mika Spin Games ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. دوران کودکی و شوق و اشتیاق مربوط به ماشین‌های کنترلی را به خاطر آورید! دورانی که برای ماشین‌های اسباب‌بازی، ساعت‌ها وقت صرف کرده و از این‌کار لذت می‌بردیم. در بازی کامپیوتری جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما در نظر گرفته‌ایم، لازم است که باطری‌های خود را تا بیشترین حد ممکن شارژ کنید و در رقابت‌های ماشین‌های کنترلی شرکت داشته باشید.

هر ماشین اسباب‌بازی در Tricky Trail RC، ویژگی‌ها و قابلیت‌های مخصوصی دارد. برای مثال شما با انتخاب یک ماشین بزرگ و قوی، می‌توانید اشیا را به این سو و آن سو حرکت دهید، در حالی که یک اتومبیل کوچک‌تر می‌تواند از مسیرهای باریک به سادگی عبور کند. این بازی، در سرزمینی با حضور انواع اسباب‌بازی‌های دوران کودکی طراحی شده و شما می‌توانید با انتخاب یکی از 7 خودروی جذاب آن، از موانع بالا بروید و زودتر از حریفان به خط پایان برسید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Tricky Trail RC را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Tricky Trail RC1 300x169 - دانلود بازی کم حجم Tricky Trail RC برای کامپیوتر Tricky Trail RC2 300x169 - دانلود بازی کم حجم Tricky Trail RC برای کامپیوتر

 

Tricky Trail RC3 300x169 - دانلود بازی کم حجم Tricky Trail RC برای کامپیوتر Tricky Trail RC4 300x169 - دانلود بازی کم حجم Tricky Trail RC برای کامپیوتر

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

    OS: Windows 7 or Newer
Processor: Intel Core 2 Duo E4500 @ 2.2GHz or AMD Athlon 64 X2 5600+ @ 2.8 GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: GeForce 240 GT or Radeon HD 6570
DirectX: Version 9.0c
Storage: 500 MB Available Space
Additional Notes: Xbox 360 Gamepad Are Supported

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 141 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR