دانلود Ace Force Joint Combat 2.2.0 – نبردهای هوایی برای اندروید + دیتا

دانلود Ace Force Joint Combat 1.0.0 - نبردهای هوایی برای اندروید + دیتا

 

دانلود بازی Ace Force Joint Combat برای اندروید

| بازی نبردهای هوایی برای اندروید + دیتا |

 

Ace Force Joint Combat 2.2.0 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک اکشن از استودیوی بازی‌سازی OneWorld Mobile Games می‌باشد که به تازگی در مارکت اندروید عرضه گردیده است. اگر شما نیز همواره در رویای خلبان شدن و هدایت هواپیماهای جنگی بوده‌اید، از شما دعوت می‌کنیم با شرکت در نبرد‌های تیمی و گروهی Ace Force Joint Combat، مهارت‌های خود را با سایر پلیرهای سراسر دنیا به چالش بکشانید. پیشرفته‌ترین هواپیماهای جنگی در این بازی برای شما آماده شده‌اند، حال وقت آن است با بهره‌گیری از توانایی‌های مانور هوایی، شلیک‌های پر قدرت و انفجارهای موشکی، نیروهای منطقه شیطان را در این رویارویی هوایی شکست داده و پیروز نبردها باشید.

نیروهای منطقه شیطان، بخش بزرگی از سوخت و منابع با ارزش زمین را به تصرف خود درآورده‌اند، این وظیفه شماست که با نهایت تلاش خود، آنان را از اهداف شوم خود بازدارید. شما می‌توانید هواپیمای جنگی خود را از میان 100 مدل متنوع و بسیار پیشرفته انتخاب و بر آسمان‌ها فرمان‌روایی کنید. هم اکنون می توانید بازی Ace Force Joint Combat را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Ace Force Joint Combat1 150x90 - دانلود Ace Force Joint Combat 2.2.0 - نبردهای هوایی برای اندروید + دیتا Ace Force Joint Combat2 150x90 - دانلود Ace Force Joint Combat 2.2.0 - نبردهای هوایی برای اندروید + دیتا Ace Force Joint Combat3 150x90 - دانلود Ace Force Joint Combat 2.2.0 - نبردهای هوایی برای اندروید + دیتا Ace Force Joint Combat4 150x90 - دانلود Ace Force Joint Combat 2.2.0 - نبردهای هوایی برای اندروید + دیتا

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

1) فایل APK بازی را دانلود و نصب کنید.

2) فایل دیتای بازی را دانلود کرده و آن را از حالت فشرده خارج کنید. فولدر مربوطه را به شاخه Android/Obb در کارت حافظه گوشی یا تبلت خود کپی کنید.

تذکر : اگر در کارت حافظه شما در فولدر Android  فولدر Obb وجود ندارد خودتان یک New Folder بسازید و نام آن را به Obb تغییر دهید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 22 + 189 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR