دانلود Tasks To Do : To-Do List 3.7.1 – نرم افزار یادآور کارها برای اندروید

دانلود Tasks To Do : To-Do List 3.7.1 - نرم افزار یادآور کارها برای اندروید

 

دانلود Tasks To Do : To-Do List برای اندروید

| نرم افزار یادآور کارها برای اندروید |

 

Tasks To Do : To-Do List 3.7.1 نام یک اپلیکیشن اندرویدی جدید، از استودیوی نرم افزاری CodeSwitch است که به منظور یادآوری کارها و امور روزانه شما در مارکت اندروید غرضع گردیده است. اگر شما هم از دسته افرادی هستید که امور مهم خود را در شبانه روز فراموش می‌کنید، به شما پیشنهاد می‌کنیم اپلیکیشن Tasks To Do : To-Do List را از دست ندهید. با استفاده از این نرم افزار، شما می‌توانید مهم‌ترین فعالیت‌های روزانه‌ی خود را برای یادآوری در نرم افزار وارد کنید و از این پس، تمامی کارهای خود را در زمان‌های مخصوص به خود انجام دهید.

توسط این برنامه، شما می‌توانید سازماندهی مناسبی را بر فعالیت‌های خود اعمال کنید، بدین ترتیب تمامی کارهای خود را در زمان درست و مخصوص به خود انجام می‌دهید. این نرم افزار با دارا بودن یک رابط کاربری متریال و بسیار زیبا، فعالیت‌های مهم‌تان را به شما یادآوری می‌کند، همچنین شما نسبت به مجموعه فعالیت‌های خود نظارتی ویژه و بسیار کامل را خواهید داشت. هم اکنون می توانید نرم افزار Tasks To Do : To-Do List برای اندروید را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Tasks To Do : To-Do List :

– دارا بودن نمایش متریال لیست فعالیت‌های روزانه

– امکان ساخت سریع لیست کارها

– امکان سوئیچ بین لیست کارها با عمل Swipe چپ و راست

– امکان اضافه کردن یادداشت برای فعالیت‌ها

– دارا بودن قابلیت تعریف آلارم‌های یادآور

– محافظت از امنیت لیست کارها با استفاده از Pattern/PIN/Password/Fingerprint

– دارا بودن ویدجت‌های هوم اسکرین

– امکان به اشتراک‌گذاری لیست کارها با مسیج، ایمیل، شبکه‌های اجتماعی و …

– امکان سوئیچ در میان پوسته‌های مختلف

– امکان تنظیم صدای اطلاعیه

– قابلیت تنظیم رنگ چراغ LED

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Tasks To Do To Do List1 100x150 - دانلود Tasks To Do : To-Do List 3.7.1 - نرم افزار یادآور کارها برای اندروید Tasks To Do To Do List2 100x150 - دانلود Tasks To Do : To-Do List 3.7.1 - نرم افزار یادآور کارها برای اندروید Tasks To Do To Do List3 100x150 - دانلود Tasks To Do : To-Do List 3.7.1 - نرم افزار یادآور کارها برای اندروید Tasks To Do To Do List4 100x150 - دانلود Tasks To Do : To-Do List 3.7.1 - نرم افزار یادآور کارها برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 4.38 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR