دانلود بازی Bus Simulator 17 2.0.0 – شبیه سازی اتوبوس 2017 برای اندروید + دیتا

دانلود بازی Bus Simulator 17 1.0.0 - شبیه سازی اتوبوس 2017 برای اندروید + دیتا

 

دانلود بازی Bus Simulator 17 برای اندروید

| بازی شبیه سازی اتوبوس 2017 برای اندروید + نسخه بی نهایت + دیتا |

 

Bus Simulator 17 2.0.0 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک شبیه‌سازی از استودیوی بازی‌سازی Ovidiu Pop است که به تازگی نسخه جدید و 2017 آن در مارکت اندروید عرضه می‌گردد. اگر شما نیز از علاقمندان به رانندگی اتوبوس و ماشین‌های سنگین هستید، بازی Bus Simulator 17 می‌تواند تا ساعت‌ها شما را با خود سرگرم کند. نسخه جدید این بازی، نوآوری‌های کاملا جدیدی را در قسمت سناریوها، محیط‌های بازی و همچنین طراحی اتوبوس‌ها دارد و تجربه‌ای کاملا واقع‌گرایانه را از رانندگی این وسیله نقلیه برای شما به ارمغان می‌آورد.

Bus Simulator 17 به شما این امکان را می‌دهد که درست همانند یک راننده اتوبوس حرفه‌ای وبا تجربه رانندگی کنید! محی‌های واقع‌گرایانه، وسایل نقلیه بسیار جذاب، طراحی داخلی بسیار عالی وسایل نقلیه و … از مهم‌ترین امکانات نسخه جدید این بازی به شمار می‌روند. نسل جدید گرافیک‌ بازی‌های اندرویدی، اضافه شدن اتوبوس سرویس مدرسه و همچنین طراحی یک سیستم ترافیکی جدید در جاده‌ها از نکات ریزی هستند که توجه شما را به خود جلب خواهند کرد. هم اکنون می توانید بازی Bus Simulator 17 را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Bus Simulator 17 :

– امکان نبرد با سایر پلیرهای سراسر جهان به صورت آنلاین

– طراحی محیط گرافیکی با کیفیت بسیار زیبا

– صداپردازی عالی

– امکان دریافت جوایز و پاداش‌ها برای افزایش رتبه

– امکان شرکت در تورنمت‌ها

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Bus Simulator 171 150x94 - دانلود بازی Bus Simulator 17 2.0.0 - شبیه سازی اتوبوس 2017 برای اندروید + دیتا Bus Simulator 172 150x94 - دانلود بازی Bus Simulator 17 2.0.0 - شبیه سازی اتوبوس 2017 برای اندروید + دیتا Bus Simulator 173 150x94 - دانلود بازی Bus Simulator 17 2.0.0 - شبیه سازی اتوبوس 2017 برای اندروید + دیتا Bus Simulator 174 150x94 - دانلود بازی Bus Simulator 17 2.0.0 - شبیه سازی اتوبوس 2017 برای اندروید + دیتا

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

1) فایل APK بازی را دانلود و نصب کنید.

2) فایل دیتای بازی را دانلود کرده و آن را از حالت فشرده خارج کنید. فولدر مربوطه را به شاخه Android/Obb در کارت حافظه گوشی یا تبلت خود کپی کنید.

تذکر : اگر در کارت حافظه شما در فولدر Android  فولدر Obb وجود ندارد خودتان یک New Folder بسازید و نام آن را به Obb تغییر دهید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 27/125 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR