دانلود Avira Antivirus Security 6.3.0 – آنتی ویروس آویرا برای اندروید

دانلود Avira Antivirus Security Premium 4.8 - آنتی ویروس آویرا برای اندروید

 

دانلود Avira Antivirus Security برای اندروید

| آنتی ویروس آویرا برای اندروید |

 

Avira Antivirus Security Pro 6.3.0 نام جدیدترین نسخه از اپلیکیشن امنیتی آویرا، مخصوص گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی است. آویرا به عنوان یکی از بهترین آنتی‌ویروس‌ها و ابزارهای امنیتی، در چند سال گذشته توانسته توجه خیل عظیمی از کاربران سیستم‌های کامپیوتری را به خود جلب کرده و اعتماد آنان را در استفاده از محصولات خود به دست آورد. حال این شرکت با عرضه نسخه اندرویدی آنتی ویروس آویرا، قصد دارد یک بار دیگر این موفقیت را در مارکت دستگاه‌های قابل حمل نیز به خود اختصاص دهد. نسخه‌ای از این ضدویروس فوق پیشرفته که در این مطلب برای شما آماده کرده‌ایم، ورژن پریمیوم و حرفه‌ای این نرم افزار است که تاکنون بیشتر از 50 میلیون مرتبه توسط کاربران گوگل پلی استور دانلود شده است.

توسط آنتی ویروس و ابزار امنیتی آویرا در گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی، می‌توانید ویروس‌ها را از بین ببرید و حریم خصوصی خود را به بهترین شکل ممکن حفاظت نمایید. تصاویر شخصی، پیامک‌ها، شماره تلفن‌ها، اطلاعات حساب‌های بانکی و … از جمله اداده‌های مهمی هستند که در گوشی‌ها یا تبلت‌های کاربران نگهداری می‌شوند، ابزار امنیتی آویرا به شما تضمین می‌دهد که امنیتی فوق‌العاده را رای تمامی آنان تأمین کنید.  هم اکنون می توانید نرم افزار Avira Antivirus Security را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Avira Antivirus Security :

– حفاظت از دستگاه‌های اندرویدی در برابر حملات ابزار مخرب، ویروس‌ها، کرم‌های اینترنتی و…

– امکان پیدا کردن گوشی‌های گم شده و یا به سرقت رفته

– حفاظت از حریم خصوصی کاربر

– حفظ امنیت داده‌های کاربر از جمله پیامک‌ها، شماره تلفن‌ها، تصاویر، داده‌های محرمانه و …

– مانیتورینگ اپلیکیشن‌های نصب شده و فعالیت‌های آنان

– جلوگیری از مصرف بی رویه باتری دستگاه‌های اندرویدی

– اسکن دقیق اپلیکیشن‌های نصب شده برای فعالیت‌های مشکوک آنان

– اسکن حافظه داخلی و یا مموری کارت

– امکان ردیابی محل دستگاه در نقشه

– جلوگیری از دسترسی سایر افراد به اپلیکیشن‌های شما

– قفل کردن از راه دور و یا حذف کلی اطلاعات از طریق اینترنت

– امکان بلاک کردن شماره تلفن‌ها برای تماس یا پیامک

– دسترسی از راه دور و مبتنی بر وب به تنظیمات آنتی ویروس

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Avira Antivirus Security1 90x150 - دانلود Avira Antivirus Security 6.3.0 - آنتی ویروس آویرا برای اندروید Avira Antivirus Security2 90x150 - دانلود Avira Antivirus Security 6.3.0 - آنتی ویروس آویرا برای اندروید Avira Antivirus Security3 90x150 - دانلود Avira Antivirus Security 6.3.0 - آنتی ویروس آویرا برای اندروید Avira Antivirus Security4 90x150 - دانلود Avira Antivirus Security 6.3.0 - آنتی ویروس آویرا برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 20 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR