دانلود بازی PROJECT DRIFT 1.0 – ماموریت دریفت برای اندروید

دانلود بازی PROJECT DRIFT 1.0 - ماموریت دریفت برای اندروید

 

دانلود بازی PROJECT DRIFT برای اندروید

| بازی ماموریت دریفت برای اندروید |

 

PROJECT DRIFT 1.0 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های اتومبیل‌رانی است که به تازگی از سوی استودیوی بازی‌سازی OsmanElbeyi برای شما گیمرهای اندرویدی عرضه می‌گردد. در این بازی، شما با یک ماموریت و چالش بسیار مهم طرف هستید! تا می‌توانید با اتومبیل خود دریفت‌های نمایشی بکشید و امتیازهای خودتان را افزایش دهید. اگر شما هم عاشق اتومبیل‌های مدرن و زیبا هستید، در این بازی می‌توانید انواع مدل‌های آنان را انتخاب کرده و رد تایرهای آنان را بر جاده‌ها انداخته و مراحل را پشت سر بگذارید.

در این بازی اندرویدی، شما با مسیرهایی متنوع و بسیار جذاب برای به نمایش گذاشتن دریفت‌های هیجان‌انگیز طرف هستید که می‌توانید با آغاز یک حالت جدید بازی، اتومبیل خود را تا رسیدن به بالاترین امتیازات همراهی کنید. شما می‌ـوانید این بازی را در 4 درجه مختلف از سختی تجربه کرده و در انتها شاهد آنلاک شدن یک حالت کاملا جدید از بازی باشید. هم اکنون می توانید بازی PROJECT DRIFT را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی PROJECT DRIFT :

– محیط گرافیکی بسیار جذاب و دیدنی

– طراحی خودروها متناسب با چهره واقعی آنان

– دوربین‌های قابل تنظیم در بازی

– نمایش مبتنی بر فیزیک خودروها

– دارا بودن 25 مسیر مختلف برای دریفت کشیدن

– کنترل‌های بسیار ساده

– صداپردازی عالی

 

تصاویری از محیط بازی :

 

PROJECT DRIFT1 150x88 - دانلود بازی PROJECT DRIFT 1.0 - ماموریت دریفت برای اندروید PROJECT DRIFT2 150x88 - دانلود بازی PROJECT DRIFT 1.0 - ماموریت دریفت برای اندروید PROJECT DRIFT3 150x88 - دانلود بازی PROJECT DRIFT 1.0 - ماموریت دریفت برای اندروید PROJECT DRIFT4 150x88 - دانلود بازی PROJECT DRIFT 1.0 - ماموریت دریفت برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 55 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR