دانلود بازی Order of Battle World War II Kriegsmarine برای PC

دانلود بازی Order of Battle World War II Kriegsmarine برای PC

 

دانلود بازی Order of Battle World War II Kriegsmarine برای کامپیوتر

| بازی جنگ جهانی دوم: نیروی دریایی آلمان |

| نسخه PLAZA |

 

Order of Battle World War II Kriegsmarine بازی جدیدی در سبک استراتژیک می باشد که در سال 2017 توسط The Artistocrats ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. این بار با نسخه‌ای جدید و بسیار پر هیجان از سری بازی‌های Order of Battle، در خدمت شما طرفداران این سری بازی هستیم. تاکنون، نسخه‌های متعددی از سری‌ بازی‌های Order of Battle منتشر گردیده که هریک از آنان، گوشه‌ای از رویدادهای جنگ جهانی دوم را به تصویر کشانده‌اند. سازندگان این سری بازی، اعلام کرده‌اند که در نسخه جدید آن، سعی کرده‌اند تمرکز ویژه‌ای بر فعالیت‌های نیروی دریایی آلمان در طول جنگ جهانی دوم داشته باشند. کریگسمارینه (Kriegsmarine)، نام نیروی دریایی کشور آلمان، در طول سال‌های 1935 تا 1945 بوده که سناریوهای مختلفی را در حالاتی گوناگون، در قسمت شمالی اقیانوس اطلس به تصویر می‌کشاند.

تمرکز اصلی شما در این نسخه از بازی، بر نیروی دریایی آلمان است، بسیاری از رویدادهای به تصویر کشیده شده در این بازی با واقعیت یکسان بوده و رویدادهای جنگ جهانی دوم را به عینه می‌توانید در این بازی تجربه کنید. سناریوی اولیه بازی در سال 1940 آغاز می‌شود، هدف اصلی شما در این ماموریت، ساپورت کردن ارتش آلمان نازی در نبردهای مختلف است. در ادامه‌ی این درگیری‌ها، شما به اقیانوس اطلس شمالی سفر خواهید کرد، نقطه‌ای بسیار سرد با آب‌هایی یخ زده که در آن، فقط بهترین دریا سالاران هستند که جان سالم به در می‌برند. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Order of Battle World War II Kriegsmarine را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Order of Battle World War II Kriegsmarine1 300x169 - دانلود بازی Order of Battle World War II Kriegsmarine برای PC Order of Battle World War II Kriegsmarine2 300x169 - دانلود بازی Order of Battle World War II Kriegsmarine برای PC

 

Order of Battle World War II Kriegsmarine3 300x169 - دانلود بازی Order of Battle World War II Kriegsmarine برای PC Order of Battle World War II Kriegsmarine4 300x169 - دانلود بازی Order of Battle World War II Kriegsmarine برای PC

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

    OS: XP, Vista, 7, 8, 10
Processor: Pentium 4 or Equivalent
Memory: 2 GB RAM
Graphics: 512 Mb DirectX 9 video Card With Shader Model 2.0
DirectX: Version 9.0a
Storage: 1 GB Available Space
Sound Card: DirectX Compatible Sound Card

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و یا توسط نرم افزار WinRAR استخراج و نصب نمایید.

– هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

– کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

– در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 1.38 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR