دانلود بازی War Wings 5.6.63 – نبرد هواپیماهای جنگی برای اندروید + دیتا

دانلود بازی War Wings 1.103.56 - نبرد هواپیماهای جنگی برای اندروید + دیتا

 

دانلود بازی War Wings برای اندروید

| بازی نبرد هواپیماهای جنگی برای اندروید + دیتا |

| آنلاین |

 

War Wings 5.6.63 این فرصت را برای شما فراهم می‌کند که بتوانید به رویای کودکی‌تان تحقق ببخشید! اگر به خاطر داشته باشید، در زمان کودکی در جواب پرسش اینکه می‌خواهیم در آینده چه شغلی داشته باشیم، یکی از مشاغل رویایی‌مان به خلبانی اختصاص داشت. در این مطلب از سایت یاس دانلود، قصد داریم شما را بر صندلی هواپیماهای جنگی بنشانیم. توجه داشته باشید که این هواپیما، تفاوت بسیاری با هواپیماهای مسافربری دارد! سرعت بسیار بالا، مجهز بودن به سیستم‌های فوق پیشرفته و امکان تیراندازی و استفاده از انواع بمب‌افکن‌ها، از مهم‌ترین ویژگی‌های هواپیمای شما به حساب می‌آید.

بازی War Wings، عنوانی کاملا قدرتمند و جدید از استودیوی بازی سازی Sixjoy Hong Kong Limited بوده که توانسته با کسب امتیاز 4.4 از 5.0 و تعداد دانلود بیش از 1 میلیون مرتبه، به یکی از پرطرفدارترین‌های این سبک از بازی‌ها در مارکت اندروید تبدیل شود. بازی در جنگ جهانی دوم آغاز می‌شود، جایی که شما در نقش هدایت‌کننده یکی از هواپیماهای پیشرفته‌ی آن دوران قرار داشته و وظیفه دارید ضمن همکاری با اعضای تیم خود، سایر هواپیماها را به زمین بیندازید. هم اکنون می توانید بازی War Wings را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی War Wings :

– امکان نبردهای آنلاین و 4 به 4

– قابلیت تجربه یک نبرد واقعی با افکت‌های گرافیکی جذاب

– شبیه‌سازی حرفه‌ای پرواز با امکانات منحصر به فرد

– قابلیت‌های کنترلی ساده

– شبیه‌سازی آسیب‌های هواپیماها با جزئیات بالا

– دارا بودن تعداد 70 مدل مختلف از هواپیماهای جنگی

– امکان شرکت در نبردهای هوایی جنگ جهانی دوم

 

تصاویری از محیط بازی :

 

War Wings1 150x84 - دانلود بازی War Wings 5.6.63 - نبرد هواپیماهای جنگی برای اندروید + دیتا War Wings2 150x84 - دانلود بازی War Wings 5.6.63 - نبرد هواپیماهای جنگی برای اندروید + دیتا War Wings3 150x84 - دانلود بازی War Wings 5.6.63 - نبرد هواپیماهای جنگی برای اندروید + دیتا War Wings4 150x84 - دانلود بازی War Wings 5.6.63 - نبرد هواپیماهای جنگی برای اندروید + دیتا

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

1) فایل APK بازی را دانلود و نصب کنید.

2) فایل دیتای بازی را دانلود کرده و آن را از حالت فشرده خارج کنید. فولدر مربوطه را به شاخه Android/Obb در کارت حافظه گوشی یا تبلت خود کپی کنید.

تذکر : اگر در کارت حافظه شما در فولدر Android  فولدر Obb وجود ندارد خودتان یک New Folder بسازید و نام آن را به Obb تغییر دهید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 26 + 217 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR