دانلود بازی Highway Rider Motorcycle Racer 2.0.5 – موتور سواری در بزرگراه برای اندروید + پول بی نهایت

دانلود بازی Highway Rider Motorcycle Racer 2.0.5 - موتور سواری در بزرگراه برای اندروید + پول بی نهایت

 

دانلود بازی Highway Rider Motorcycle Racer برای اندروید

| بازی موتور سواری در بزرگراه برای اندروید + پول بی نهایت |

 

Highway Rider Motorcycle Racer 2.0.5 نام یکی از جدیدترین بازی‌های سبک مسابقات موتورسواری از استودیوی بازی‌سازی Battery Acid Games است که با تعداد دانلود بیش از 50 میلیون مرتبه، یکی از محبوب‌ترین‌های این سبک به شمار می‌رود. آیا تا به حال در رویای این بوده‌اید که بتوانید با موتور سیکلت خود، در بزرگراه‌ها به لایی کشیدن در بین اتومبیل‌ها بپردازید؟ اگر شما هم از علاقمندان به هیجان هستید، به شما پیشنهاد می‌کنیم در این بازی جذاب و سرگرم‌کننده، موتور سیکلت خود را انتخاب و حرکات نمایشی منحصر به فرد خود را در بین اتومبیل‌ها و کامیون‌ها به نمایش بگذارید. شما می‌توانید با سرعت بالای خود، از ترافیک موجود در بزرگراه عبور کرده و با سرعت بسیار بالای خود، ثبت رکورد کنید.

شما هموراه می‌ـوانید با کسب امتیازهای بیشتر در این بازی اندرویدی، موتورسیکلت‌های جدیدتر را آزاد کرده و با آنان به رقابت با دیگران بپردازید. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این بازی، شبیه‌سازی بسیار دقیق جزئیات مختلف است که از جمله آنان می‌توان به دقت بسیار بالا در تصادفات و تخریب وسایل نقلیه اشاره کرد. هم اکنون می توانید بازی Highway Rider Motorcycle Racer را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Highway Rider Motorcycle Racer :

– امکان رانندگی با موتور سیکلت در بزرگراه

– شبیه‌سازی جذاب ترافیک

– دارا بودن 4 بزرگراه مختلف

– امکان شخصی‌سازی موتور سوار و موتور سیکلت

– امکان آنلاک 10 نوع موتور سیکلت مختلف

– امکان شرکت در رقابت‌های آنلاین

– شبیه‌سازی جذاب تصادفات وسایل نقلیه

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Highway Rider Motorcycle Racer1 150x84 - دانلود بازی Highway Rider Motorcycle Racer 2.0.5 - موتور سواری در بزرگراه برای اندروید + پول بی نهایت Highway Rider Motorcycle Racer2 150x84 - دانلود بازی Highway Rider Motorcycle Racer 2.0.5 - موتور سواری در بزرگراه برای اندروید + پول بی نهایت Highway Rider Motorcycle Racer3 150x84 - دانلود بازی Highway Rider Motorcycle Racer 2.0.5 - موتور سواری در بزرگراه برای اندروید + پول بی نهایت Highway Rider Motorcycle Racer4 150x84 - دانلود بازی Highway Rider Motorcycle Racer 2.0.5 - موتور سواری در بزرگراه برای اندروید + پول بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 105 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR