دانلود بازی Street Basketball Association 2.0.5 – بسکتبال خیابانی برای اندروید + پول بی نهایت

دانلود بازی Street Basketball Association 2.0.5 - بسکتبال خیابانی برای اندروید + پول بی نهایت

 

دانلود بازی Street Basketball Association برای اندروید

| بازی بسکتبال خیابانی برای اندروید + پول بی نهایت |

 

Street Basketball Association 2.0.5 نام یک بازی شناخته شده و محبوب، در سبک سری بازی‌های ورزشی از استودیوی بازی‌سازی ShakaChen است که تاکنون بیش از 5 میلیون مرتبه از سوی گیمرهای مارکت اندروید، دریافت گردیده است. اگر شما هم از علاقمندان به مسابقات بسکتبال هستید، به شما پیشنهاد می‌کنیم با بازی Street Basketball Association، لذت آن را در محیط‌های خیابانی تجربه کنید. این بازی می‌تواند لذت‌بخش‌ترین و پر هیجان‌ترین لحظات را در دنیای بسکتبال، این بار در محیطی خیابانی برای شما به ارمغان آورد.

همانند سایر سری بازی‌های خیابانی همچون بازی فوتبال خیابانی، این بار قوانین با آنچه در باشگاه‌های حرفه‌ای هستند اندکی متفاوت است. گروهی از تماشاگرها در بیرون از مسابقه و در پشت فنس‌ها مسابقات شما را دنبال کرده و هیجان بازی را دو چندان می‌کنند. این بازی با دارا بودن امکان تجربه آنلاین، شما را با سایر پلیرهای جهان به چالش خواهد کشاند. هم اکنون می توانید بازی Street Basketball Association را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های بازی Street Basketball Association :

– امکان انجام بازی سریع، کاپ و یا شرکت در لیگ‌های خیابانی

– قابلیت بازی چند نفره به صورت محلی

– امکان بازی آنلاین

– دارا بودن سه سطح مختلف سختی

– دارا بودن امکانات کنترلی پیشرفته

– رقابت با دوستان به صورت آنلاین

– امکان مشاهده صحنه آهسته حرکات و به اشتراک‌گذاری آنان

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Street Basketball Association1 150x84 - دانلود بازی Street Basketball Association 2.0.5 - بسکتبال خیابانی برای اندروید + پول بی نهایت Street Basketball Association2 150x84 - دانلود بازی Street Basketball Association 2.0.5 - بسکتبال خیابانی برای اندروید + پول بی نهایت Street Basketball Association3 150x84 - دانلود بازی Street Basketball Association 2.0.5 - بسکتبال خیابانی برای اندروید + پول بی نهایت Street Basketball Association4 150x84 - دانلود بازی Street Basketball Association 2.0.5 - بسکتبال خیابانی برای اندروید + پول بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 65 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR