دانلود Rootworld 4.7 – بازی ماجرایی جهان ریشه ها برای اندروید + پول بی نهایت

دانلود Rootworld 4.7 - بازی ماجرایی جهان ریشه ها برای اندروید + پول بی نهایت

 

دانلود بازی Rootworld برای اندروید

| بازی ماجرایی جهان ریشه ها برای اندروید |

 

Rootworld 4.7 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های ماجرایی است که به تازگی از سوی استودیوی بازی‌سازی Kiuas Games در مارکت اندروید عرضه می‌گردد. به جهان ریشه‌ها خوش آمدید! جایی که شما وظیفه دارید دوستان خود را از یک نیروی خبیث و شیطانی که در حال خیزش و قدرت گرفتن است، نجات دهید. نیرویی شیطانی قصد دارد دوستان شما را در زندانی اسیر کرده و جلوی رشد آنان را بگیرد، حال شما می‌توانید با استفاده از نیروی منحصر به فرد ریشه‌ها در این بازی پازلی وماجرایی، این قدرت شوم را از بین ببرید.

با آزاد کردن هریک از دوستان خود از این قفس‌ها، می‌توانید قدرت‌های جدیدتری را آزاد کرده و با استفاده از آن، چالش‌های بازی را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید. این بازی با یک گیم پلی متفاوت و چالش‌های منحصر به فرد طراحی شده و می‌تواند تا ساعت‌ها شم ارا با خود سرگرم کند. هم اکنون می توانید بازی Rootworld را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Rootworld :

– دارا بودن 5 جهان منحصر به فرد با چالش‌های خاص در هریک از آنان

– گیم پلی مبتنی بر فیزیک

– طراحی گرافیکی عالی

– صدا پردازی جذاب

– دارا بودن تعداد 130 مرحله مختلف

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Rootworld1 150x80 - دانلود Rootworld 4.7 - بازی ماجرایی جهان ریشه ها برای اندروید + پول بی نهایت Rootworld2 150x80 - دانلود Rootworld 4.7 - بازی ماجرایی جهان ریشه ها برای اندروید + پول بی نهایت Rootworld3 150x80 - دانلود Rootworld 4.7 - بازی ماجرایی جهان ریشه ها برای اندروید + پول بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 67 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR