دانلود مجموعه ادعیه و مناجات ماه مبارک رجب با نوای حاج میثم مطیعی

دانلود مجموعه ادعیه و مناجات ماه مبارک رجب با نوای حاج میثم مطیعی

 

دانلود ادعیه و مناجات ماه مبارک رجب

|‌ با نوای حاج میثم مطیعی |

 

ادعیه و مناجات ماه مبارک رجب مجموعه‌ای جدید از فایل‌های صوتی با نوای حاج میثم مطیعی است که در این مطلب از سایت یاس دانلود، به عنوان مجموعه‌ای پر ارزش به مناسبت ماه مبارک رجب خدمت شما بازدیدکنندگان محترم آماده کرده ایم. ماه مبارک رجب دارای ارزش معنوی بسیار بالایی‌ست و در موارد بسیاری، بر روزه‌دار بودن در این روز‌ها و شب‌های مبارک توصیه شده است. همانگونه که امام رضا (ع) فرموده‌اند: “هرکس تمام روزهای ماه رجب را روزه بگیرد، از تمامی گناهانش بیرون آید، چنانکه از مادر متولد شده باشد. از آتش دوزخ در امان بوده و همراه با برگزیدگان نیکوکار وارد بهشت خواهد شد.

به مناسبت فرا رسیدن این ماه پر فضیلت، مجموعه ادعیه و مناجات ماه مبارک رجب را برای شما بازدیدکنندگان گرامی آماده کرده‌ایم که هم اکنون می‌توانید این فایل‌ها را با لینک مستقیم از یاس دانلود، دریافت نمایید. این مجموعه شامل 10 فایل صوتی با بهترین کیفیت موجود است که امید است در این شب‌های مبارک، ما را از دعای خیر خود بی نصیب نگذارید. شما هم اکنون می توانید این مجموعه گران قدر از حاج میثم مطیعی را با لینک مستقیم از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

این مجموعه شامل:

– مناجات «أین الرجبیون؟!»
– اَللّهُمَّ بارِکْ لَنا فى رَجَب وَ شَعْبانَ … (دعای هنگام رؤیت هلال ماه رجب)
– مناجات شب اول ماه مبارک رجب (دعای امام موسی کاظم (علیه السلام))
– دعای یا من ارجوه لکل خیر (از ادعیه ماه رجب)
– یا من یملک حوائج السّائلین (دعای هر روز ماه رجب)
– اللهم انی أسألک صبر الشاکرین لک (دعای هر روز ماه رجب)
– دعای اللهم یا ذا المنن السابغه… (از ادعیه ماه رجب)
– خاب الوافدون علی غیرک (دعای هر روز ماه رجب)
– اللهم انی اسئلک بالمولدین فی رجب (از ادعیه ماه رجب)
– ثواب‌های بی‌شمار روزه ماه رجب در کلام پیامبر (ص)

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : MP3
  • حجم : 80 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR