دانلود بازی Counter Terrorist SWAT Strike 1.1 – کانتر تروریست برای اندروید

دانلود بازی Counter Terrorist SWAT Strike 1.1 - کانتر تروریست برای اندروید

 

دانلود بازی Counter Terrorist SWAT Strike برای اندروید

| بازی کانتر تروریست برای اندروید |

 

Counter Terrorist SWAT Strike 1.1 بازی اندرویدی جدیدی در سبک سری بازی‌های اکشن و اول شخص از استودیوی بازی سازی 8Square Games است که چندی پیش در مارکت اندروید عرضه گردید. این بازی با تعداد دانلود بیش از 5 میلیون مرتبه، توانسته توجه بسیاری از طرفداران این سبک را به خود جلب کند. اگر شما نیز از طرفداران سری بازی‌های اول شخص و اکشن باشید، این بازی شما را غافل‌گیر خواهد کرد. اگر نگاهی به اسکرین‌شات‌های این بازی بیندازید، متوجه گرافیک خیره کننده آن خواهید شد. محیط بازی به شکلی فوق‌العاده طراحی شده و با حجمی باور نکردنی در اختیار شما قرار می‌گیرد.

اگر شما نیز از طرفداران سری‌ بازی‌های کانتر استریک باشید، به خوبی لذت و هیجان آن را به خاطر می‌آورید. در این بازی پلیرها در قالب نیروهای تروریست یا ضد تروریستی قرار گرفته و با استفاده از اسلحه‌های منحصر به فرد هر گروه، به نبرد با دشمن می‌پرداختند. اکنون می‌توانیم این مژده را به شما کاربران دستگاه‌های اندرویدی بدهیم که حال شما می‌توانید لذت انجام بازی کانتر استریک را در گوشی یا تبلت‌های اندرویدی تجربه کنید. هم اکنون می توانید بازی Counter Terrorist SWAT Strike را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ویژگی‌های بازی Counter Terrorist SWAT Strike :

– گیم‌پلی کلاسیک و تحسین بر انگیز

– دارا بودن سلاح‌های قدرتمند و پیشرفته

– کنترل بسیار آسان و روان

– قابلیت پر کردن خودکار خشاب‌ها

– دارا بودن اسلحه‌های متنوع

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Counter Terrorist SWAT Strike1 150x88 - دانلود بازی Counter Terrorist SWAT Strike 1.1 - کانتر تروریست برای اندروید Counter Terrorist SWAT Strike2 150x88 - دانلود بازی Counter Terrorist SWAT Strike 1.1 - کانتر تروریست برای اندروید Counter Terrorist SWAT Strike3 150x88 - دانلود بازی Counter Terrorist SWAT Strike 1.1 - کانتر تروریست برای اندروید Counter Terrorist SWAT Strike4 150x88 - دانلود بازی Counter Terrorist SWAT Strike 1.1 - کانتر تروریست برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 42 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR