دانلود Ben 10 Up to Speed 1.0.0 – بازی اکشن بن تن برای اندروید + پول بی نهایت

دانلود Ben 10 Up to Speed 1.0.0 - بازی اکشن بن تن برای اندروید + پول بی نهایت

 

دانلود بازی Ben 10 Up to Speed برای اندروید

| بازی اکشن بن تن برای اندروید + پول بی نهایت |

 

Ben 10 Up to Speed 1.0.0 نام یک بازی کارتونی جدید و بسیار پرطرفدار، از کمپانی Cartoon Network است که ساعاتی پیش اولین نسخه آن با قیمت 2.99 دلار در گوگل پلی عرضه شد. اگر شما نیز از طرفداران کاراکتر بن تن هستید، بازی Ben 10 Up to Speed یک تجربه کاملا جدید را از سری بازی‌های سبک رانر برای شما به ارمغان می‌آورد. داستان بازی مذکور، روایتی جذاب برگرفته از کارتون بن تن است. “بن” پسرک شجاع و دوست داشتنی این مجموعه بوده و با ساعتی جادویی که در اختیار دارد، می‌تواند به اشکال گوناگون تغییر شکل داده و در برابر دشمنان خود ایستادگی کند.

در این بازی، شما وظیفه کنترل کاراکتر بن تن و توانایی‌های خارق‌العاده او را در اختیار دارید. از جمله این توانایی‌ها می‌توان به پرش، کشتن انواع دشمنان و دویدن با سرعت بالا اشاره کرد. “بن” در یک سفر همراه با پدربزرگ و پسرعموی خود، ساعتی جادویی و فوق‌العاده را پیدا می‌کند. اکنون او می‌تواند با استفاده از این ساعت به توانایی‌های خارق‌العاده‌ای دست پیدا کرده و با آنان دشمنان خود را از بین ببرد. هم اکنون می توانید بازی Ben 10 Up to Speed را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Ben 10 Up to Speed1 84x150 - دانلود Ben 10 Up to Speed 1.0.0 - بازی اکشن بن تن برای اندروید + پول بی نهایت Ben 10 Up to Speed2 84x150 - دانلود Ben 10 Up to Speed 1.0.0 - بازی اکشن بن تن برای اندروید + پول بی نهایت Ben 10 Up to Speed3 84x150 - دانلود Ben 10 Up to Speed 1.0.0 - بازی اکشن بن تن برای اندروید + پول بی نهایت Ben 10 Up to Speed4 84x150 - دانلود Ben 10 Up to Speed 1.0.0 - بازی اکشن بن تن برای اندروید + پول بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 89 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR