دانلود بازی Sports Hero 1.0.4 – قهرمانان ورزشی برای اندروید ‌+ پول بی نهایت

دانلود بازی Sports Hero 1.0.4 - قهرمانان ورزشی برای اندروید

 

دانلود بازی Sports Hero برای اندروید

| بازی قهرمانان ورزشی برای اندروید + پول بی نهایت |

 

Sports Hero 1.0.4 نام یک بازی اندرویدی جدید، در سبک سری بازی‌های ورزشی است که به تازگی از استودیوی بازی سازی Cherrypick Games در مارکت اندروید عرضه گردیده و در همین مدت کوتاه توانسته امتیاز 4.1 از 5.0 را به خود اختصاص دهد. اگر شما نیز از علاقمندان به سری بازی‌های ورزشی هستید، شما را دعوت می‌کنیم با دانلود این بازی اندرویدی، برای کشور خود افتخارآفرین باشید! در این بازی شما می‌توانید تیم کشور دلخواهتان را انتخاب و در انواع رشته‌های مختلف ورزشی، به رقابت با حریفان بپردازید.

بازی Sports Hero به شما این امکان را می‌أهد که در قالب انواع رشته‌های مختلف و موجود در المپیک نقش‌آفرینی کرده و مهارت‌های خود را در هریک از آنان به اجرا بگذارید. همواره نیز می‌توانید با کسب امتیازها و مهارت‌های جدیدتر، به سطوح بالاتری دست پیدا کرده و رشته‌های جدیدی را نیز برای مسابقه با حریفان آزاد کنید. هم اکنون می توانید بازی Sports Hero را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ویژگی های بازی Sports Hero :

– مسابقات دوی صد متر

– شرکت در مسابقات وزنه‌برداری

– شرکت در پرتاب نیزه

– شنای 50 متر

– دو با مانع 110 متر

– امکان شرکت در رقابت‌های پرش بلند

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Sports Hero1 150x84 - دانلود بازی Sports Hero 1.0.4 - قهرمانان ورزشی برای اندروید ‌+ پول بی نهایت Sports Hero2 150x84 - دانلود بازی Sports Hero 1.0.4 - قهرمانان ورزشی برای اندروید ‌+ پول بی نهایت Sports Hero3 150x84 - دانلود بازی Sports Hero 1.0.4 - قهرمانان ورزشی برای اندروید ‌+ پول بی نهایت Sports Hero4 150x84 - دانلود بازی Sports Hero 1.0.4 - قهرمانان ورزشی برای اندروید ‌+ پول بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 27 + 32 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR