دانلود NetBSD 9.0/8.2 x86/x64 – سیستم عامل پایدار و قدرتمند لینوکس

دانلود NetBSD 7.1 x86/x64 - سیستم عامل پایدار و قدرتمند لینوکس

 

دانلود NetBSD

| سیستم عامل پایدار و قدرتمند لینوکس |

 

NetBSD 9.0/8.2 x86/x64 نام یک سیستم‌عامل مشابه یونیکس و رایگان، متن باز سریع، امن و قابل حمل بوده که برای انواع پلتفرم‌ها طراحی گردیده است. شما می‌توانید بسته به نیاز خود، این سیستم‌هامل را در سرور‌هایی بسیار بزرگ و یا حتی سیستم‌های قدرتمند رومیزی استفاده کنید. طراحی بسیار زیبا و قابلیت‌های گسترده‌ی این سیستم‌عامل، آن را به انتخابی مناسب برای محیط‌های توسعه و یا پژوهش تبدیل می‌کند. ویژگی‌ها و محیط کاری این سیستم‌عامل بسیار کاربرپسند بوده و کد‌منبع آن در دسترس قرار دارد. NetBSD توسط یک جامعه‌ی حرفه‌ای از برنامه‌نویسان توسعه و پشتیبانی می‌شود، بسیاری از اپلیکیشن‌ها و ابزارهای مورد نیاز خود را می‌توانید از سورس‌های موجود دانلود و استفاده کنید.

NetBSD با یک موتور فیلتر بسته‌ها در درون کرنل عرضه شده است، همچنین بسیاری از ابزارها و امکانات این سیستم‌عاملدر کرنل آن تعبیه شده تا شاهد بهترین بهره‌وری از آن باشیم. از مهم‌ترین امکانات امنیتی این سیستم‌عامل می‌توان به IPsec، SSH و همچنین ساپورت کامل از انواع شبکه‌های ARCnet, ATM, Ethernet, FDDI, HIPPI, PPP – pppd(8), SLIP – slip(8), Token Ring اشاره کرد. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار NetBSD را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار NetBSD :

– رابط کاربری بسیار زیبا و ساده

– کد منبع کاملا در دسترس

– رایگان بودن و امنیت بالا

– پایداری بسیار

– قابلیت فیلتر کردن بسته‌ها و ترجمه‌ آدرس‌های شبکه

– قابل حمل بودن و امکان نصب در انواع پلتفرم‌ها

– امکان نصب آسان انواع پکیج‌ها

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 465/570 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR