دانلود بازی Frontline Fury Grand Shooter 2.0 – خشم در خط مقدم: بهترین تیرانداز برای اندروید

دانلود بازی Frontline Fury Grand Shooter 2.0 - خشم در خط مقدم: بهترین تیرانداز برای اندروید

 

دانلود بازی Frontline Fury Grand Shooter برای اندروید

| بازی خشم در خط مقدم: بهترین تیرانداز برای اندروید |

 

Frontline Fury Grand Shooter 2.0 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی اکشن است که به تازگی از استودیوی بازی‌سازی Tag Action Games عرضه گردیده است. اگر شما از دوست داران سری بازی‌های اکشن و اول شخص باشید، بدون شک می‌توانیم بگوییم که Frontline Fury Grand Shooter شما را غافل گیر خواهد کرد. محیط گرافیکی این بازی به شکل خارق‌العاده ای پیاده سازی شده که سبک بازی‌های اول شخص را به یک سطح بالاتر می‌کشاند. در این بازی شما در قالب یکی از بهترین کماندوهای نیروهای ارتش نقش‌آفرینی می‌کنید، اکنون نوبت به یک مأموریت حساس رسیدهو دولت شما را نیز همراه با یک تیم متخصص اعزام کرده است.

اهمیت این مأموریت به قدری‌ست که امنیت شهر و کشور شما در گرو آن قرار دارد، مأموریتی که در آن با انواع اسلحه‌ها و موقعیت‌های خطرناک رو به رو خواهید بود. البته در این مأموریت آن چنان مهم نیست که نیروهای دشمن تا چه حد مسلح و خطرناک باشند، چرا که شما سال‌هایی طولانی را تحت آموزش بهترین فرماندهان ارتشی بوده‌اید. در جریان این مأموریت، ارتش یک پایگاه را مدت‌ها قبل رها کرده و اکنون تروریست‌ها ادعای مالکیت آن را کرده‌اند. اگر در اولین فرصت در برابر تروریست‌ها ایستادگی نکنید، ممکن است خطری بزرگ کشور و شهرستان شما را تهدید کند. پیشنهاد می‌کنیم شما نیز به این بازی پر هیجان بپیوندید هم اکنون می توانید بازی Frontline Fury Grand Shooter را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ویژگی‌های بازی Frontline Fury Grand Shooter :

– دارا بودن فضای جذاب و اکشن

– مناسب برای دوست داران بازی‌های اول شخص

– محیط گرافیکی جذاب 3 بعدی

– دارا بودن مجموعه‌ای متنوع از سلاح‌ها

– صداپردازی بی نقص و جذاب

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Frontline Fury Grand Shooter1 150x94 - دانلود بازی Frontline Fury Grand Shooter 2.0 - خشم در خط مقدم: بهترین تیرانداز برای اندروید Frontline Fury Grand Shooter2 150x94 - دانلود بازی Frontline Fury Grand Shooter 2.0 - خشم در خط مقدم: بهترین تیرانداز برای اندروید Frontline Fury Grand Shooter3 150x94 - دانلود بازی Frontline Fury Grand Shooter 2.0 - خشم در خط مقدم: بهترین تیرانداز برای اندروید Frontline Fury Grand Shooter4 150x94 - دانلود بازی Frontline Fury Grand Shooter 2.0 - خشم در خط مقدم: بهترین تیرانداز برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 63 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR