دانلود بازی Counter Strike 1.31 – کانتر استریک برای اندروید +‌ دیتا

دانلود بازی Counter Strike Go 1.31 - کانتر استریک برای اندروید +‌ دیتا

 

دانلود بازی Counter Strike برای اندروید

| بازی کانتر استریک برای اندروید +‌ دیتا |

 

Counter Strike 1.31 نام یک بازی اندرویدی جدید و بسیار حرفه‌ای است تا امکان تجربه کامل کانتر استریک را برای شما در گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی هم فراهم کند. همانطور که می‌دانید، بازی کانتر استریک، یکی محبوب‌ترین بازی‌های سبک اکشن و اول شخص در دنیای بازی‌های کامپیوتری بوده است. اگر شما نیز به دنبال یک شبیه سازی دقیق و عالی از این بازی برای گوشی یا تبلت اندرویدی خود هستید، به شما پیشنهاد می‌کنیم Counter Strike Go را از دست ندهید. کانتر استریک گو، به شما این امکان را می‌دهد که تجربه‌ای بسیار هیجان انگیز از بازی کانتر را از کامپیوتر به موبایل بیاورید.

همانند عنوان اصلی این بازی، شما به انتخاب خودتان می‌توانید در قالب نیروهای تروریست یا ضد تروریستی فعالیت داشته و از انواع سلاح‌های موجود برای نابودی دیگران استفاده کنید. این بازی همانند نسخه کامپیوتری، پلیر را قادر می‌سازد به صورت تک نفره و یا چند نفره با پلیرهای آنلاین در سراسر دنیا به نبرد بپردازد، از سایر امکانات آن می‌توان به قابلیت استفاده از انواع سلاح‌ها و ابزارهای مختلف اشاره کرد. هم اکنون می توانید بازی Counter Strike Go را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Counter Strike Go1 150x84 - دانلود بازی Counter Strike 1.31 - کانتر استریک برای اندروید +‌ دیتا Counter Strike Go2 150x84 - دانلود بازی Counter Strike 1.31 - کانتر استریک برای اندروید +‌ دیتا Counter Strike Go3 150x84 - دانلود بازی Counter Strike 1.31 - کانتر استریک برای اندروید +‌ دیتا Counter Strike Go4 150x84 - دانلود بازی Counter Strike 1.31 - کانتر استریک برای اندروید +‌ دیتا

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

1) فایل APK بازی را دانلود و نصب کنید.

2) فایل دیتای بازی را دانلود کرده و آن را از حالت فشرده خارج کنید. فولدر مربوطه را به شاخه sdcard/xash در کارت حافظه گوشی یا تبلت خود کپی کنید.

تذکر : اگر در کارت حافظه شما  فولدر xash وجود ندارد خودتان یک New Folder بسازید و نام آن را به xash تغییر دهید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 9 + 7 + 494 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR