دانلود PDF MultiTool 8.8.0.3019 + Portable – ابزار چند کاره برای اسناد PDF

دانلود PDF MultiTool 8.2.0.2699 + Portable - ابزار چند کاره برای اسناد PDF

 

دانلود PDF MultiTool

| ابزار چند کاره برای اسناد PDF |

 

PDF MultiTool 8.8.0.3019 + Portable نام یک نرم افزار چندکاره و بسیار حرفه‌ای، مخصوص اسناد PDF است. توسط این برنامه شما به آسانی می‌توانید محتویات اسناد PDF را استخراج و از آنان در سایر نرم افزارها استفاده کنید. همانطور که می‌دانید امروزه از فایل‌هایی با فرمت PDF در زمینه‌های مختلف استفاده بسیاری می‌شود. برای مثال نگهداری اسناد ادارات دولتی، داکیومنت‌های دانشگاهی، ارائه کتاب‌های الکترونیکی و … در قالب فرمت PDF انجام می‌گیرند. در برخی مواقع پیش می‌آید که شما بخواهید محتویات سند مورد نظر را استخراج و از آنان استفاده کنید. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برایتان در نظر گرفته‌ایم، امکاناتی گسترده را در مدیریت اینگونه سندها در اختیار شما می‌گذارد.

نرم افزار مذکور شما را قادر می‌سازد فایل‌های PDF را وارد محیط آن کرده و از آن در فرمت‌های CSV, XML, XLS, XLSX, TIFF و … خروجی بگیرید. اگر شما نیز به دنبال راهکاری جهت خارج کردن اطلاعات و ضمیمه‌های مربوط به اسناد PDF هستید، به شما پیشنهاد می‌کنیم PDF MultiTool را از دست ندهید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار PDF MultiTool را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار PDF MultiTool :

– امکان تبدیل اسناد PDF به فرمت‌های CSV, XML, XLS, XLSX, TIFF

– امکان استخراج متن از تصاویر غیر قابل انتخاب

– امکان پیدا کردن جداول در سندهای PDF

– امکان تکه تکه کردن فایل‌ها، جدا سازی صفحات و یا چسباندن فایل‌های PDF

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 28 + 93 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR