دانلود بازی Shoot Goal World Cup Soccer 2.1.3 – ضربات ایستگاهی برای اندروید

دانلود بازی Shoot Goal World Cup Soccer 1.9a - ضربات ایستگاهی برای اندروید

 

دانلود بازی Shoot Goal World Cup Soccer برای اندروید

| بازی ضربات ایستگاهی برای اندروید |

 

Shoot Goal World Cup Soccer 2.1.3 شما را در نقش بهترین بازیکن فوتبال سال قرار می‌ردهد. در جریان رقابت فینال جام جهانی هستیم. شما به عنوان بهترین بازیکن سال، موظف هستید که ضربه‌ی ایستگاهی را به سمت دروازه هدف شلیک کنید. یک دیوار دفاعی متشکل از چندین یار حریف در پیش روی شما قرار گرفته و سعی دارند که ضربه شما را دفع کنند، اما شما لازم است که با نشانه گیری دقیق توپ، آن را به سمت دروازه هدایت کرده و قهرمانی در جام جهانی را به سایر هم تیمی‌های خود هدیه کنید.

امکان تمرین و شلیک توپ از موقعیت‌های مختلف ضربات آزاد به شما این امکان را می‌دهد که هربار مهارت خود را بهبود ببخشید. در این بازی می‌توانید فصل جدید 2017 را با تیم مورد علاقه خود آغاز کرده و با بهبود توانایی‌ها، با هر ضربه ازاد طرفداران را به وجد آورید. هم اکنون می توانید بازی Shoot Goal World Cup Soccer را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ویژگی های بازی Shoot Goal World Cup Soccer :

– دارا بودن چالش‌های مختلف برای بهبود دقت و سرعت شوت‌های به سمت دروازه

– امکان شرکت در حالت مرحله‌ای بازی

– نمایش افکت‌های فوق‌العاده برای توپ

– امکان نشانه گیری و تمری برای بهبود شوت‌ها

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Shoot Goal World Cup Soccer1 94x150 - دانلود بازی Shoot Goal World Cup Soccer 2.1.3 - ضربات ایستگاهی برای اندروید Shoot Goal World Cup Soccer2 94x150 - دانلود بازی Shoot Goal World Cup Soccer 2.1.3 - ضربات ایستگاهی برای اندروید Shoot Goal World Cup Soccer3 94x150 - دانلود بازی Shoot Goal World Cup Soccer 2.1.3 - ضربات ایستگاهی برای اندروید Shoot Goal World Cup Soccer4 94x150 - دانلود بازی Shoot Goal World Cup Soccer 2.1.3 - ضربات ایستگاهی برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 23 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR