دانلود بازی BMX Racer 1.4 – شبیه سازی دوچرخه سواری برای اندروید

دانلود بازی BMX Racer 1.4 - شبیه سازی دوچرخه سواری برای اندروید

 

دانلود بازی BMX Racer برای اندروید

| بازی شبیه سازی دوچرخه سواری برای اندروید |

 

BMX Racer 1.4 نام یک بازی اندرویدی جدید، در سبک سری بازی‌های مسابقه‌ای است که این بار شما را در قالب یک دوچرخه‌سوار حرفه‌ای وارد میدان می‌کند. بازی در سبک سری بازی‌های بی پایان است و شما می‌توانید تا آنجا که دوست داشته باشید رکاب بزنید. مسیر‌های مختلف و جالب توجهی در بازی تعبیه شده‌اند که می‌توانند مهارت‌های دوچرخه‌سواری شما را به چالش وادارند. شما می‌توانید با پشت سر گذاشتن موانع و رقابت با زمان، سریع‌ترین مسابقه دوچرخه‌سواری را همراه با به اجرا گذاشتن حرکات نمایشی تجربه کنید.

دوچرخه خود را از میان 10 مدل مختلف از انواع دوچرخه‌های حرفه ای این بازی انتخاب و خودتان را برای تجربه‌ای کاملا متفاوت و جذاب آماده کنید. مراحل این بازی توانایی‌های گوناگون شما را در کنترل دوچرخه به چالش کشانده و برایتان این زمینه را فراهم می‌کنند که به بیشترین امتیاز ممکن در هر مرحله دست پیدا کنید. به شما پیشنهاد می‌کنیم اگر دوست دارید یک بازی کاملاً جدید را در این سبک تجربه کنید، بازی BMX Racer را از دست ندهید. هم اکنون می توانید بازی BMX Racer را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

BMX Racer1 150x84 - دانلود بازی BMX Racer 1.4 - شبیه سازی دوچرخه سواری برای اندروید BMX Racer2 150x84 - دانلود بازی BMX Racer 1.4 - شبیه سازی دوچرخه سواری برای اندروید BMX Racer3 150x84 - دانلود بازی BMX Racer 1.4 - شبیه سازی دوچرخه سواری برای اندروید BMX Racer4 150x84 - دانلود بازی BMX Racer 1.4 - شبیه سازی دوچرخه سواری برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 31 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR