دانلود Stitchcraft 1.2.0.34 – نرم افزار تهیه اسکرین شات اسکرولی برای اندروید

دانلود Stitchcraft 1.2.0.34 - نرم افزار تهیه اسکرین شات اسکرولی برای اندروید

 

دانلود Stitchcraft برای اندروید

| نرم افزار تهیه اسکرین شات اسکرولی برای اندروید |

 

Stitchcraft 1.2.0.34 نام یک نرم افزار حرفه ای و قدرتمند، در زمینه ثبت اسکرین شات های بزرگ از صفحات دارای اسکرول است. همانطور که می دانید، ثبت و ذخیره سازی اسکرین شات یکی از معمول ترین کارهایی است که به طور روزانه انجام می دهیم، برای مثال اگر شما قصد داشته باشید از یک مکالمه در تلگرام یا یک مقاله در صفحه ی وب، اسکرین شات بگیرید، احتمالا مشکل طولانی بودن متن ها گربیان گیر شما هم شده است. در چنین مواقعی لازم است که چندین اسکرین شات را برای ذخیره ی مطلب مورد نظر به ثبت برسانید.

مهم ترین مشکل موجود در اینگونه اسکرین شات های پشت سر هم این است که در بسیاری مواقع، تصاویر پس و پیش می شوند، این مشکل جایی محسوس تر می شود که شما قصد داشته باشید اسکرین شات ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. در چنین مواقعی پس و پیش شدن تصاویر منجر به در هم ریختگی مطلب مورد نظر می شود. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما آماده کرده ایم، قادر است این مشکل را برای همیشه برطرف کند. هم اکنون می توانید نرم افزار Stitchcraft را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Stitchcraft :

– قابلیت چسباندن اسکرین شات ها از روی نقاط مشترک

– امکان چسباندن تعداد نامحدودی از اسکرین شات ها برای تشکیل یه تصویر واحد و به هم پیوسته

– دارا بودن حالت دستی و اتوماتیک برای اتصال تصاویر

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Stitchcraft1 81x150 - دانلود Stitchcraft 1.2.0.34 - نرم افزار تهیه اسکرین شات اسکرولی برای اندروید Stitchcraft2 81x150 - دانلود Stitchcraft 1.2.0.34 - نرم افزار تهیه اسکرین شات اسکرولی برای اندروید Stitchcraft3 81x150 - دانلود Stitchcraft 1.2.0.34 - نرم افزار تهیه اسکرین شات اسکرولی برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 5.4 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR